/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Mellem uddannelser / Spørgsmål
10  erling_l 510
SU varighed
Fra : lham
Vist : 1307 gange
100 point
Dato : 20-12-10 17:26

Hvor længe får man SU
Uddannelsen ( 3½ år) har sidste eksamen 3-1-11 og dimension 27-1-11.
Udbetales der fuld SU i jan 2011 ?
Stopper SU fuldstændig fra 1-2-2011 såfremt man ikke fortsætter med anden uddannelse på de "sidste klip" ?

Kommentar
Fra : Cimbombom

Dato : 20-12-10 19:39

Du kan kontakte su styrelsen på tlf: 33 26 86 00

eller besøge deres hjemmeside http://www.su.dk/SU/Sider/default.aspx

håber du kan få svar på dit spørgsmål.

Hilsen Cimbombom.

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 50 point
Dato : 20-12-10 21:17

Su vil ikke forstyrres - har vi fået besked på

Det nemmeste er at du spørger din studievejleder

Kommentar
Fra : No1Here

Dato : 20-12-10 23:52

Citat
Stopper SU fuldstændig fra 1-2-2011 såfremt man ikke fortsætter med anden uddannelse på de "sidste klip" ?

Udbetalingen af SU, stopper selvfølgelig i det øjeblik du ikke længere er studerende. Det er jo ikke meningen at man skal gå og fede den på Statens regning.

Kommentar
Fra : lham

Dato : 21-12-10 06:36

No1here

Hvis man er til afsluttende eksamen 3-1 kunne man jo forestille sig de smækkede kassen i den dag og dimension 27-1 ikke har noget med studiet at gøre

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-12-10 07:26

De kan vel ikke smække kassen i den 3.1... man kan vel være så uheldig at dumpe den eksamen, og det er da heldigvis ikke noget man ved hos SU på forhånd

Godkendelse af svar
Fra : lham

Dato : 21-12-10 17:46

Tak for svaret Nordsted1.
Su ville godt forstyres -og udbetaling slutter med udgangen af den mdr hvor der har været undervisning/afsluttende eksamen dvs 31-1 og SU er bagudbetalt