/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Er/har Liberal Alliance "svaret" ?
Fra : Jø_rn
Vist : 655 gange
10 point
Dato : 20-12-10 13:39

Liberal Alliance stormer jo frem i meningsmålingerne ...

Hvorfor nu det ...
Er/har LA da "svaret" på politikken i DK ?

Accepteret svar
Fra : vagnr

Modtaget 20 point
Dato : 20-12-10 13:58

Jeg tror ikke de har "svaret", forstået sådan at de har den rigtige politik til at få Dk ud af krisen. Det virker mere som Reaganomics, der som bekendt skabte store problemer i USA.

MEN, de samler en masse utilfredse VK-vælgere op, der er trætte af politiske vejrhaner/høns, der tilsyneladende ikke har andre holdninger end at bevare magten, for enhver pris, senest Brian Mikkelsens totale holdningsskift.

LA ligner mere EL og R i, at de står nogenlunde fast på deres holdninger, hvad jeg, og tror jeg mange andre, i den grad savner hos de øvrige partier.

Som Ellemann (altså Uffe) sagde, "politikere skal ikke rende efter fårene, men skal gå foran flokken og vise vej" (ikke ordret citeret, men en holdning jeg helt deler, og savner)

Godkendelse af svar
Fra : Jø_rn

Dato : 20-12-10 14:01

Tak for svaret vagnr !

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 20-12-10 14:08

Selv tak, Jø_rn, men det er næsten synd at lukke så hurtigt, der kunne sikkert være mange andre vinkler på LA end min.

Kommentar
Fra : Jø_rn

Dato : 20-12-10 14:54

Joooo, men dels er jeg ret enig med din vurdering, Vagn, dels er det irriterende, når der kommer folk i tråden, som kommer med helt andre "svar" end det, som der rent faktisk bliver spurgt om.

Det sker jo ... "svar", som er mere personfikseret, end relevant for selve spørgsmålet ...

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 20-12-10 16:28

Ja, Jørn, der er masser af mangfoldighed på Kandu

Kommentar
Fra : Jø_rn

Dato : 20-12-10 17:36

Jo da, Vagn - og det er jo, i og for sig, også godt nok ...
Men, somme tider er der nu lidt "for langt imellem, ,snapsene",
hvad gode, relevante svar angår ...

. Dog, gør det da intet, at der også er plads til lidt sjov
(hvis det altså er "sjovt", og ikke direkte ondskabsfuldt ment)