/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
winmgmt.exe
Fra : Briz
Vist : 373 gange
200 point
Dato : 12-05-03 10:20

Jeg får konstant (flere gange i minuttet) en fejlmelding med følgende tekst

winmgmt.exe has generated errors and will be closed by windows.
You will need to restart the program.
An error log is being created.

Jeg kører windows 2000 prof og har flere gange geninstalleret dette, desuden har jeg kørt diverse Norton ting samt dr. watson, alt uden held.

Spørgsmålet er nu hvad der foregår, og eventuelt hvor jeg kan se hvad der står i den logfil som bliver skabt.

Kommentar
Fra : als

Dato : 12-05-03 10:45

Jeg mener det er en fil som kommer med Gator Spyware
Gå ind på spywarefri.dk og brug deres onlinescanner så får du syn for sagen om hvorvidt det er spywaren som har skylden.

Dette står der i mit arkiv:

Process File: gmt or gmt.exe
Process Name: Gator Spyware Component

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 12-05-03 10:55

Hej
I xp er en sådan error generet i administration>logbog>program,i den dialog
box der kommer frem er der så ikke en mulighed for at se detaljer?,hvis man har rappoter til mikrosoft slået til så bliver der lavet en txt fil
nede i dit navn~temp i dokuments and settings lokale indstillinger.

Kommentar
Fra : technet

Dato : 12-05-03 11:08

har du kigget efter Winmgmt.log på din maskine ???????

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 12-05-03 11:12

winmgmt.exe vmi windows management instrumentation

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 12-05-03 11:29
Kommentar
Fra : xor

Dato : 12-05-03 12:08

Nu kører jeg med xp nu men mener at med eventvwr.msc kan du se alle de events som bliver
genereret.

Samt så kan du anvende wmimgmt.msc til at kontrollere WMI'en altså winmgmt.exe systemet.
Så kan du måske se finde ud af hvilken fejl der er tale om.

Med "Windows Management Instrumentation" kan du sætte tilladelser op for autoriserede brugere,
samt sætte logging til eller fra, samt andre ting.

Jeg håber du for løst dit problem. Har ikke selv oplevet det.

PS : *.msc filerne køre du bare ved at køre run med fil navnet angivet.

/Xor

Kommentar
Fra : Briz

Dato : 12-05-03 12:10

Hej Alle, jeg er helt vildt glad for jeres hurtige reaktioner. Jeg har selv været noget forhastet da jeg stillede spørgsmålet, fandt nemlig en løsning ved at søge på "winmgmt.exe" her på kandu. Jeg ville egentligt give jer alle point for de gode forslag, men har valgt at tildele dem til Manse da hans svar er nærmest løsningen på mit problem.

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 200 point
Dato : 12-05-03 13:22

Du kan klikke på "Accepter som svar" til højre over den kommentar, du vil acceptere som svar.
For at lukke spørsmålet.

Manse9933 Kan du ikke røbe hemligheden et link,måske.

Godkendelse af svar
Fra : Briz

Dato : 27-02-04 09:39

Tak for svaret Manse9933.