/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PaintShopPro / Spørgsmål
10  Better_Pe.. 210
P.S P tuberne viser ikke indholdet
Fra : dhmoelsted
Vist : 768 gange
200 point
Dato : 17-12-10 11:04

fruen henter psp tuber fra nettet via zip ....og udpakker dem i en mappe med andre tuber, nu er det så ....man kan ikke danne sig overblik over hvad tuberne forestiller sig ...de ligger med et ikon fra corel x13 , og viser først ansigt ved at dobbeltklikke på dem , nemmere hvis man kunne se alle tuberne og hurtigt kan vælge en ,hvad gøres der forkert...styresystem win 7 PS:

man kan også omdøbe til for eks adsee pro men så er det bare det ikon der vises på tuben

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 17-12-10 11:13

Klik på vis store ikoner - oppe på menu linien

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 17-12-10 11:16

Ellers prøv at få dem til at åbne med Windovs billed viser.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 17-12-10 11:20

Eller prøv at klikke på mappen - egenskaber - tilpas

Accepteret svar
Fra : bevi54

Modtaget 200 point
Dato : 17-12-10 13:39

normalt kan du se via stifinder se dem som store image under Vis der finder du små ikoner og store ikoner visninger.
I psp skal du i preference filelocations bestemme hvilke mappe tuberne skal læses fra ved ihøjre side foroven at Add den mappe de filer ligger i, når du står ved det bibliotek i venstre side der hedder tuber
derefter kan du når du arbejder så vælge tube værktøjet og udpege den du vil benytte.
Håber det hjælper dig på vej.
Mvh Bevi54

Kommentar
Fra : dhmoelsted

Dato : 17-12-10 19:11

den er svær de kan ikke vises , konen må selv spørge eller omformulere spørgsmålet ,utrolig at det ikke virker

Godkendelse af svar
Fra : dhmoelsted

Dato : 18-12-10 09:02

Tak for svaret bevi54. god jul

Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 18-12-10 09:18

ja det lød svært, men er den korteste måde at beskrive det på.
i fandt løsningen ud fra det og det er da godt.