/ Forside/ Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 510
+Standardklienten til e-mail er ikke
Fra : finnhans
Vist : 4226 gange
200 point
Dato : 15-12-10 18:04

Når jeg forsøge at svare på en link til "kundeservice o.l." får jeg følgende melding:

"Windows Internet Explorer
Handlingen kunne ikke udføres, da standardklienten til e-mail ikke er installeret korrekt"

Men jeg har ingen problemer, når jeg bruger "min egen indgang - min udbyder er Telenor" og jeg har prøvet at geninstallere Explorer men med samme resultat.

Kan nogen hjælpe mig ud af dette problem?
Finn

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 15-12-10 18:34

Prøv dette

Start > Angiv programadgang og -standarder
eller
Kontrolpanel > Tilføj/fjern programmer > Angiv programadgang og -standarder.

Klik på brugerdefineret og find dit mail program og marker det. Klik OK

Accepteret svar
Fra : EXTERMINATOR

Modtaget 200 point
Dato : 15-12-10 22:53

Citat
jeg har prøvet at geninstallere Explorer

Øhhh mon ikke du mener IExplore, det andet er jo lig med en geninstalering af windows
explorer(stifinder på dansk) er jo en grundlæggende del af styresystemet

Citat
min egen indgang

bruger du webmail, så virker det ikke det med at klikke på et link på en hjemmeside, det kræver at du bruger et postprogram på computeren

Godkendelse af svar
Fra : finnhans

Dato : 19-12-10 09:29

Tak for svaret EXTERMINATOR.
Jeg bruger webmail - jeg ville godt dele points mellem jer begge - men det kan man tilsyneladende ikke

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 19-12-10 09:45

Velbekomme