/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
IE8 kun lille vindue
Fra : henli
Vist : 1190 gange
77 point
Dato : 15-12-10 16:49

Hej
Jeg har et problem med IE8 og 9 når jeg åbner et nyt vindue er det kun et lille vindue, jeg kan selvfølgelig altid trykke på max. i øverste højre hjørne, eller trække det ud så det fylder skærmen ud,
det er lige meget hvor mange gange jeg retter det, så er det samme når jeg åbner igen.
jeg vil gerne have at det fylder skærmen ud når jeg åbner et nyt vindue.
Jeg håber der er nogle der kan hjælpe mig med instillingen af IE

M.V.H. henli

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 87 point
Dato : 15-12-10 16:59

Henter Pagefixer:
http://inky.50megs.com/programdocs/PageFixer.zip

Citat
Luk alle IE vinduer.

Start Pagefixer, sæt hak i "Advanced settings" tryk på "Fill Work Area"
tryk Apply og OK

Lidt info om Pagefixer:
http://inky.50megs.com/programdocs/usingpagefixer.htm

eller resize vinduet og luk det ved at holde Shift nede når du klikker på rødt kryds, eller Alt,
kun et åbnet vindue!

Kommentar
Fra : clou

Dato : 15-12-10 17:12

@klaudi - endnu et rigtig godt tip fra dig - skriv det da lige ned i et tip og tjen mange flere point

Clou

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 15-12-10 17:35

Der er os dette, men det virker ved at køre i baggrunden

Download
IE New Window Maximizer
http://www.snapfiles.com/get/iemax.html

Info og Download
http://www.jiisoft.com/iemaximizer

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 15-12-10 17:39

Hvad har du på din computer? IE8 eller IE9? Man kan kun have en af dem. Du skal bare åbne vinduet, maxinere det og så lukke det. Næste gang du så åbner IE så vil det være maxineret.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-12-10 18:31

Hvis man ønsker at installere et program?

Så prøv: Højreklik på din genvej til IE8 -> vælg; Egenskaber -> ..og i 'rullemenuen' under 'Kør' ..vælg; Maximeret -> tryk knappen [Ok.]

Nu åbner IE8 maximeret, når du åbner browseren 1. gang. Ved klik på links vil den stadig åbnes i den størrelse browservinduet var i sidste gang i lukkede det (..når vinduet IKKE var maximeret.)

Dette kan naturligvis 'ødelægges' hvis du tillader f.eks. pop-up vinduer, for så får dit IKKE maximerede vindue dén størrelse som pop-up'en åbnede i.

Det af Klaudi foreslåede program er nu ellers Ok. til formålet. Jeg benytter det selv

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-12-10 18:32

Citat
Hvis man ønsker at installere et program?

..sikke noget vrøvl !!!

Jeg mente selvfølgelig: Hvis man IKKE ønsker at installere et program?
</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : henli

Dato : 15-12-10 19:37

Tak for svaret Klaudi.
Det virker hilsen Henli

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 15-12-10 19:42

Velbekomme