/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hvem er JØRN
Fra : nomore
Vist : 847 gange
10 point
Dato : 14-12-10 18:11

Nu har jeg læst temmelig mange tråde herinde, men HVAD i alverden har flertallet (??)
imod den bruger, personen må da enten være syg, eller bare forelsket i kandu,
siden han vil ofre så mange TLF kort - osv, bare for at blive smidt ud igen.

Jeg ved, at der sidder (anmeldere herinde, som tror sig bedre end andre men i bund og grund er på samme plan, som dem de anmelder) , men troede ikke det ligefrem skulle udvikle sig til en DIREKTE personjagt, ved nye oprettelser herinde.

Til tider kan man JO spørge sig selv, (ikke jer) hvorfor enkelte profiler, er mere aktive herinde = når der lige (før og lidt efter) er blacklstet en eller flere brugere.

Fra en` der ikke ser mange profilen, som i jo er så stolt over at kalde ham/ hende - som en pest, bare et forsøg på??? KONTAKT til andre.

Eller´s havde vedkommede sikkert brugt andre og meget grovere måder at komme i kontakt med andre på, herinde.

Så hører gerne jeres oprigtige mening.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 14-12-10 19:20

Ja hvem er det, dig måske? næe det tror jeg ikke

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 14-12-10 19:45

Stakkels omgivelser, så er der sg_ ikke råd til at købe fugle fodrings kasser, til de andre pels_dyr
der lusker rundt i min, lille tilværelse´s have.

Men tabu belagt emne, åbentbart/ JØRN altså.¨
Eller også er det en TROLD som kandu = teamet har opfundet, bare for at få gang i DEN herinde.

Kommentar
Fra : No1Here

Dato : 14-12-10 19:59

Citat
Eller også er det en TROLD

Forkert. Din helt er en netvandal med ønske om at ødelægge kandu. Ikke at jeg tror det trænger ind hos dig, men sådan er det bare.

//peecee.dk/upload/view/255125

Kommentar
Fra : No1Here

Dato : 14-12-10 20:00

Netvandalens bedrifter. http://peecee.dk/upload/view/255125

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 14-12-10 22:42

Citat
Hvem er JØRN

ja hvem er det ???

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-12-10 23:54

Tja - det er jo nemt at rotte sig sammen og pege fingre.

Kommentar
Fra : No1Here

Dato : 15-12-10 01:53

Citat
Hvem er JØRN

Svært at sige, men en dag du har god tid, så kan du jo gå ombord i nogen af alle hans profiler. Han er guf for hjernevridere, og et studie for sig med langt over 100 blacklistede profiler.

God fornøjelse.

Jørn_Rudolph
JørnSpammer
JørnFHRudolph
JørnR
JørnIgen
vic2000
Whitelist
Brownlist
Greenlist
Bluelist
Imam
Kbh-N
bilbjørnen
cykelhesten
Zepto
JørnRudolph
Dummesen
Mik3000
onkelDum
KanduPlatugle
Båndsalat
pære
æble
Skvadderkål
kastanie
ferskeen
Avisbud
Snydetampen
køvenhavner
FuglFønix
BlackStars
PiiiiP
PaterThaisan
PaterTheisan
vagnz
PRO-filsen
fint-tip
dumt-tip
zulux
snabel-a
BLACK-mig
Klaud
piaskovl
Rens-dyr
nemthva
oletagersen
krommen
Rent-Kandu
keller23
spørger
Bladbud
gasovn
aa11aa
ToysRus
bæffer
soltulipan
GillBates
goglo
w11w
zz99xx
zz88xx
zz77xx
zz66xx
zz55xx
zz44xx
zz33xx
e11e
DellComp
zz22xx
zz11xx
xz1zz
JatR
kandubrugeren
hvadså
mylykole
guf1giver
pointguffer
Filur-3
filur-2
Filur-1
wwwww01
Slut-spurt
q11P
q22p
q33p
høstblomst
PåenIgen
BURGO_HØGE
Gule-Rod
Oprydder666
FjæsBog
trivielt
lille-mig
pestilens
pinge
FuglFinish
lille-mig
pestilens
Burka
TimFlip
smiltilmig
webx
mælkergodt
tilmeldt-nu
sober
JørnR
janus64
KlapTorsk
Nissesen
tim80
SoberTorsk
xbruger
godavs
løgner
Jørn_Rudolph
CarmDown
smellur45
Jør-n
DecemberRæv
rødebrik
R-æ-v
wolwin
DropDetFis
witzen
JørnX
briik
BlackPeet
R-æ-v-e-n
zorto
carsten85
BullGuard
JørnSpammer
bo68
ludo-man
retur

Kommentar
Fra : Jø_rn

Dato : 15-12-10 10:21

Jørn, ja det er da mig, så hit med de 10 points !

Kommentar
Fra : Jø_rn

Dato : 15-12-10 11:54

Hvor er du dog dygtig No1Here

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 10 point
Dato : 15-12-10 14:33

Som psykolog studerende, er dette det perfekte sted.........

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-12-10 16:16

Men det er vist ikke alle som har point nok til psyk----------studiet, selvom de lader som.
Der fordres vist lidt mere end et gammeldags 7 tal.
(denne er ej til dig katekismus)

Kommentar
Fra : Jø_rn

Dato : 16-12-10 09:21

Hvem, er No1Here?

Den samme person som har oprettet en ekstra Facebook profil i mit navn?

Kommentar
Fra : Cimbombom

Dato : 16-12-10 10:23

lad nu manden være i fred, han er sej nok.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 17-12-10 22:02

Som psykolog studerende, er dette det perfekte sted.........
Får jeg ikke det sagt er DET SGU DINE/ poimts?

Citat
Kommentar
Fra : No1Here

Woooooooooooooooooooooooooooooow.
Anede ikke at kan_ du opretholde brugerprofiler der var ældre END?
men det får så bare MIG ?&%#" til at tænke på Jø_rns ? penge? forbrug

Citat
lad nu manden være i fred, han er sej nok.

Lad mig være, jeg spørger JO BARE, men imponerende LISTE #1 lige har lagt
den HAR jeg ikke set før...
Men WHATT, alle kommer alligevel tilbage til et lille FORUM, med mange profiler

Citat
Jørn, ja det er da mig, så hit med de 10 points !

DU_ har skrevt til mig før_____________________________________________MEN
du skriiver hvorfor jeg ikke gider at svare IGEN på en PM = herfra
DET GØR JEG som regel ALTID = MEN ????
kandu er ALT_SÅ / ikke mit hjem, og kommer der en PM fra dig, så kan vi LIGE tage DEN i dit SPØRGSMÅL ???= men det lukker du jo = bare du næsten får svar på???? et eller andet
ÆRLIGT TALT Jørn har du prøvet en Psygiatriske (fuck tangenter og DK sprog = MIG DER SNAKKEDE/ skrev) Døgn= samtale.?

Men masser af GODE og ? kommentarer...

Godt man ikke hedder JULEMAND og kommer fra Coca Cola

Mangler jeg noget?? =
Der er snart Jul og MINE Nisser skal have deres
Og SÆRDELES God Jul til jer = der GAD at pisse på JØ_rn / spørgsmålet
Takker for ? mig selv.

Godkendelse af svar
Fra : nomore

Dato : 17-12-10 22:55

Tak for svaret katekismus.
Du var SVÆR at finde ___
Men må sg_ give dig ret?

Har de ældre det bedre, =? MEN?

Det er en anden samtale/ man skulle bare være GLAD for at være I LIVE = DER ER EN DØR = DER _
GÅ HJEM = 40KM
I frost og kulde UDEN andt end ???

Men hvem brokker sig over det, = klumme + åiaskov 852487LgoljlDÅHs

Og så kan samme brugere

GLEM mig = andre har bedre (MØ_K_T)________
Love HURT`s
Og

http://www.youtube.com/watch?v=WISogScYNXA

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 17-12-10 22:59

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 17-12-10 23:13

Glemte de små nye INDVANDRER/ der `` gerne ser´andre her/ TUBEN
Og så siger jeg STOP OP = kør dog videre!!
Men alle skal vi vel samme vej..

JEG VIL SGU ikke med dem -og andre hjemmehjælpere jeg endnu ikke har SETgennem 5 år
men visse brugere herinde kan/ kunne være en SS/// SADIST = ODER

Mangel på hjemme hjælp efter 5 ÅR

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 17-12-10 23:15

ANGST ÆDER SJÆLE/ intet andet.