/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
Når der skal vaskes hår :-(
Fra : Rustica.dk
Vist : 820 gange
100 point
Dato : 13-12-10 16:49

hej Kandu-er.
Jeg har et spørgsmål, om hjælp til at finde et stykke udstyr, som jeg havde som barn.

Vi havde sådan en slags krave, som kunne sidde over øjnene og under håret, så det virkede som en skygge, der tog alt det vand der ellers kommer i øjnene.

Jeg har nemlig en datter, som er meget ked af at få det i mund og øjne.

Jeg ved ikke om sådan stadig kan købes, og hvad den ellers hedder?
Jeg ved heller ike om der er et klogt hovede der evt. kan komme på en ide med selv at lave sådan en ?

Håber i kan hjælpe/afhjælpe vores udfordring.

V.H.
R

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 13-12-10 16:54

Hejsa.
Jeg brugte i sin tid et par svømmebriller.
Så var jeg sikker på de ikke fik det i øjnene.

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 13-12-10 16:59

Go` ide

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 13-12-10 17:05

Citat
Go` ide

ja ...klart.
Vi havde så et badekar dengang...det var bare SÅ sjovt hun fik lov at dykke deri. Det blev en ren leg når der skulle bades.
Naturligvis ALTID med far eller mor ved siden af

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-12-10 17:08

Som barn blev jeg lagt påryggen på køkkenbordet, men hovedet ned i vasken.... ingen vand i øjenen

Mine egne unger er blevet sat i bunden af brusekabinen, med hovedet bøjet bagover og med en vaskeklud for øjnene... heller ingen vand i øjnene

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 110 point
Dato : 13-12-10 17:13
Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 13-12-10 17:21

Perfekt @ refi

Jeg har selv fundet lidt, men det er desværre i UK.
http://www.babybusiness.dk/tingfinder-undgaa-saebe-i-oejnene-ved-haarskyl.html

Sådan en skærm laves så stadig haha, der kan man jo bare se ;oD.

Godkendelse af svar
Fra : Rustica.dk

Dato : 13-12-10 17:22

Tak for svaret @refi.
Det var jo lige i "øjet" hæhæ