/ Forside/ Karriere / Udlandet / Andet udlandet / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 410
Denmark the happiest place on Earth?
Fra : again
Vist : 833 gange
10 point
Dato : 13-12-10 08:59

Hi there, nice people on kandu.com

My TV station said the other night, that Denmark the happiest place on Earth.
Is that a true fact or not?
I need some Danish experts opinions on that question.

Sorry I don´t speak your nice Danish language in a perfect way.
But cant read a bit Danish.
So don´t worry.
You can write in Danish, if you please.

Thank you very much for your time
and your, helpful answers , I hope.

Greetings from again

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 13-12-10 09:06

Vi ville være mere "happy" her uden dig JR

Kommentar
Fra : again

Dato : 13-12-10 09:22

My mane is not Larry Hagman from Dallas. Why do you think that, Mr. Klaudi?

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 13-12-10 10:28

Citat
My mane is not Larry Hagman from Dallas.

Hold da op en samling telefonkort du må have, eller arbejder du i en tlf butik,
ellers må det blive en dyr omgang.

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 13-12-10 10:58

nomoreJR from Dallas or not
- jeg kan varmt anbefale denne tråd, http://www.kandu.dk/spg152011.aspx

Nåhr ja den er jo afsluttet, men jeg er SÅ HELDIG at de bliver ved med at skrive nye indlæg.

Kommentar
Fra : again

Dato : 13-12-10 11:12

Gee. I thank you all for your good old Danish humour. But I am not so interested in what goes on here on this particular fora kandu.com, in the matter of facts.
No, I am interested in Denmark in general.

Is is a country like it is described in the tiny video from you-tube, or is it, what shall we say ...
øre-gas?

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 13-12-10 11:24

øre-gas = ear-gas

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 13-12-10 11:32

Skriv du bare på dansk JR, det gør det nemmere at læse

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 13-12-10 11:47

Det er eksamenstræning

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 13-12-10 11:58

Citat
what shall we say ...
øre-gas?

Oh JR that is a good vending I can use in another indlæg !!!

Kommentar
Fra : again

Dato : 13-12-10 12:02

Citat
Skriv du bare på dansk JR, det gør det nemmere at læse

Javelski - Men det kommer jo så an på hvor mange "tyrkfejl" jeg så laver på dænsk.

Er danskerne sådan et lykkeligt folkefærd, som det siges i den video?

Ja, nu er den sikkert nogle år gammel. Da man ser Victor Borge. Men det kan man jo godt alligevel, selv om han ikke er her mere.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 13-12-10 14:01

Er kandu ikke en temmelig form for hobby for dig, tænker på tlf numre.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 13-12-10 14:01

Citat
temmelig form

temmelig dyr form

Kommentar
Fra : again

Dato : 13-12-10 14:29

Jo, du har ret. Jeg har sq ofret en del telefonkort på kandu, penge, som kunne have været brugt til noget bedre ...

Har en fiks idé om, at det på et tidspunkt vil lykkes mig IKKE at blive blakket.
At man vil "tage mig som jeg er"... Og her også er plads til anderledes tænkende personer,
men der er jo altid nogen som "himler op" eller "sladrer til Teamet, hvem det så end er?)

Det kunne nu også være ganske rart, hvis man kunne skrive sammen om hvad spørgsmål handlede om - frem for at det ALTID blev personligt ...

Annuller spørgsmålet
Fra : again

Dato : 13-12-10 15:50

Misforståelse af spørgsmålet - Som var om Danskerne var de lykkeligste mennesker i verden.
Men blev et spørgsmål om profiler, hvad det jo ofte gør ...

Prøver, måske igen at tage spørgsmålet op - i en anden form ...

Maybe