/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
advardsel
Fra : kivi
Vist : 854 gange
50 point
Dato : 11-12-10 17:18

det er nok ikke det rigtige sted men hold jer fra alle gode tilbud på 5 kr på usb pen og nu en stor slik pakke hvis i gør det så får i ikke det som i har betalt for men i bliver der imod trukket for et kontigent til point shop

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 60 point
Dato : 11-12-10 17:22

hvorfor ikke bare advare mod pointshop, et svindlerfirma.

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 11-12-10 17:34

de har advaret i tv

Kommentar
Fra : vesterbo

Dato : 11-12-10 17:55

Tak for oplysningen

Kommentar
Fra : webm

Dato : 11-12-10 22:38

Som sædvanligt:

Når tilbudet ser ud til at være for godt til være sandt - så er det det også!!

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 12-12-10 15:52

Når tilbudet ser ud til at være for godt til være sandt - så er det det også!!
:)) ja ingen kommentar til det .. men min exkones var skam rigtige nok :)

Verden og dk vælter i fup og fiduser..
Eks. Du ser en banner med logo fra eks føtex.. tekst: vind et gavekort fra føtex..
Du har tillid til føtex og trykker, men havner et helt andet sted,,
det er dette sted der har(måske har) købt et gavekort til føtex.
Sandsynligt er de bare med på et gavekort sammen med 37 andre fup og fidus-sider
men på den måde bruger den tillid der er til et firma, til at fange dig..

For at vinde gavekortet,
skal du højst tænkeligt købe et par underbukser til kun en krone,(du spare 299.85kr)
allerede her har du hørt at de normalt kun kan fås af udvagte i det Amerikanske kongehus,
men et parti er frigivet til netop dig..
Underbukserne kommer, men gavekortet gælder kun hvis du modtager,
tre par underbukser mere om måneden i et halvt år til kun 99.95kr +porto+49.85 i expedition..
Snyd ?? prøv at udstifte gavekort til føtex med vind en IPOD.. 100000 firmaer har 10stk til deling som de skriger for at give gratis til dig, ja og til dig og de 300000000 andre..
Et netværk af fup!!

for ca. 15år siden blev der tilbudt skandinavisk amatørsex-video til steder hvor sex ikke er lige det man taler om, "sendes diskret indpakket, £10", de fik en masse ordre, men ejede ikke en enste film.
og ærlige som de var retunerede de et undskyldende brev og en krossed check på £10,
på checken Scandinavian Lolitasex.ltd...
Det fleste cheks blev aldrig indløst !!

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 13-12-10 07:54

Tak for svaret Teil.