/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
pc tv
Fra : kivi
Vist : 570 gange
100 point
Dato : 10-12-10 18:56

kan man slutte en bærbar til tvet så man kan se internet kanaler på tv
og hvis hvordan

Kommentar
Fra : edison

Dato : 10-12-10 19:22

ja det er muligt

Kommentar
Fra : severino

Dato : 10-12-10 20:05

Det kommer skam an på, hvilken udgange du har på din PC og indgange på dit fjernsyn. De skulle jo gerne passe sammen.

Accepteret svar
Fra : stilkene

Modtaget 100 point
Dato : 10-12-10 20:08
Kommentar
Fra : granner01

Dato : 10-12-10 21:03

Et HDMI kabel fra din PC til dit TV, så skulle de køre.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-12-10 21:49

Ja, eller et externt tv-kort tilsluttet USB-porten, som kan omforme f.eks. HDMI til 'alm. antenneforbindelse' ...for så kan pc og tv forbindes med et alm. coaxial antennekabel via fjernsynets alm. antennestik.

Susidiært en SCART til SCART forbindelse ..selvfølgelig med tilhørende kabel

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : transor

Dato : 11-12-10 00:13

Den løsning molokyle foreslår giverr en billedkvalitet som et dårligt 40 år gammlt fjernsyn.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-12-10 07:42

transor -> Korrekt ...men er Ok.
..hvis fjernsynet som hos mig; er fra år 2.000 ..præcis som min stationære PC
Jeg benytter dog et internt PCI tv-kort fra Pinnacle.
</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 11-12-10 18:07

Tak for svaret stilkene.