/ Forside/ Teknologi / Hardware / Server / Spørgsmål
10  Uffe29 470
Internet Explorer har forhindret denne s
Fra : Oldboston
Vist : 1487 gange
100 point
Dato : 10-12-10 18:17

Hvorfor skal det være så svært at komme ind på sine egne oplysninger hos Skat? Når jeg vil logge mig ind med den såkaldte "nemme" ID, får jeg at vide, at I. E. har forhindret denne server i at osv.osv. af hensyn til min sikkerhed. Tak for det, men jeg ville faktisk bare se min egen forskudsopgørelser. Er det mine egne sikkerhedsindstillinger,d er er forkerte. Kan jeg gå ind i brugerdefinerede sikkerhedsindstiullinger og ændre lidt på markeringerne, så der ikke hele tiden dukker disse pokkers irriterende beskeder op. Man spilder oceaner af tid på arbejde, som burde være ren rutine. Jeg bruger I. E. som browser, - ville det være bedre at skifte over til Firefox, eller
risikerer jeg så, at jeg slet ikke kan komme ind nogen steder med Nem ID (jeg har brug for at komme ind en 3-4 forskellige steder). Jeg kan godt lide Nem ID, men jeg kan ikke lide at blive "smidt af". Venlig hilsen, Oldboston

Kommentar
Fra : Oldboston

Dato : 10-12-10 18:36

Fortsættelse:

Ja, der står egentlig I. E. har forhindret dette websted i osv.....(altså ikke server).
'Ser frem til et par ideer om, hvordan jeg kan slække lidt på sikkerheden. Det er jo fint at beskytte sig mod hackere og kriminelle, men man behøver vel ikke at beskytte sig mod sig selv ? Findes der ikke et program. der har tænkt på det?

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 10-12-10 18:49

Det er sikkert din java der ikke er ok.
Prøv at downloade den .
http://java.dk.malavida.com/d59-download-gratis-windows

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 110 point
Dato : 10-12-10 19:05

1.Du skal åbne Internet Explorer
2.Vælg Funktioner øverst i browservinduet, og klik derefter på Internetindstillinger
3.Klik på Brugerdefineret niveau under fanen Sikkerhed
4.For at slå linjen med blokeringsoplysninger fra ved filoverførsler skal du rulle til sektionen "Overførsler på listen" og derefter klikke på Aktiver
under "Automatisk forespørgsel om filhentning"."
5.Genstart din computer

http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=1745894&vId=0

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-12-10 21:53

Citat
Er det mine egne sikkerhedsindstillinger,d er er forkerte.

JA !!!
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-12-10 21:56

Ps. Da jeg af gode grunde ik' ka' se dine 'sikkerhedsindstillinger' ...ka' jeg derfor heller ik' fortælle dig, hvilke det drejer sig om.
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-12-10 22:00

Pps.
Logger du ind på skat.dk selvbetjening udenom NEM-ID(-idioti), men med dit CPR NR. så undgår du alle JAVA problemer

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : Oldboston

Dato : 11-12-10 09:28

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 11-12-10 09:45

Velbekomme