/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
MSN ikoner
Fra : Nordsted1
Vist : 624 gange
350 point
Dato : 09-12-10 17:42

Er der en der kan hjælpe mig med at give mig den direkte sti til hvor ikonerne er "gemt" i windows 7

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 09-12-10 18:20

Måske her omkring?
C:\Users\BRUGERNAVN\AppData\Local\Microsoft\Messenger

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 360 point
Dato : 09-12-10 18:21

eller her
C:\Users\BRUGERNAVN\AppData\Roaming\Microsoft\MSN Messenger

Godkendelse af svar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-12-10 18:27

Tak for svaret Klaudi, yes så fandt jeg dem... så har jeg vist ikke flere spørgsmål for idag

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 09-12-10 18:28

Hej Nordsted..
Er det dine humør ikoner du mener ??

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 09-12-10 18:30

Velbekomme
Jeg var ellers ved at søge videre på puter, fandt ikke flere steder

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-12-10 19:28

piaskov ... ja det var det... så lige at msn er kommet med en nyere version, og hvis den nu lige pludselig finder på, at man SKAL ha den version, så her jeg tidligere oplevet at mine smilyer var væk

ps. klaudi, det var dit første link der var brugbart, så jeg først bagefter at du havde lagt to... mere hvis andre vil bruge svaret

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 09-12-10 19:32

ok