/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Til o.v.n.
Fra : malmin
Vist : 584 gange
100 point
Dato : 09-12-10 15:01

Hej o.v.n.

Den 25/11 gav du et tip om gratis lydbøger. Det var et meget godt tip. Hvis du finder ligende steder, hvor man kan downloade gratis lydbøger, håber jeg at du giver os et tip igen.

Mange hilsener malmin

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 100 point
Dato : 09-12-10 18:30

Det vil jeg prøve at huske, jeg har tidligere lagt et tip om gratis lydbøger fra DR, det er kun en begrænset periode at bøgerne kan downloades men til gengæld kan de afspilles altid, der er ingen licens som skal fornys.
Husk at hente næste vinder mellem den 10. (i morgen) og den 12. ellers er det for sent:
http://www.dr.dk/P4/Lydpakker/lydpakker_fra_P4_afstemning_historiske_romaner.htm

og et link til et tidligere tip som ikke længere kan bruges, men du kan se at jeg tidligere har fundet bøger på DR:
http://www.kandu.dk/Tip19345.aspx

Godkendelse af svar
Fra : malmin

Dato : 09-12-10 19:07

Tak fordi du vil dele sådanne gratis glæder med os. Og som du skriver, kan lydbøgerne gemmes, og en lydbog fra en populær forfatter er nogenlunde lige så dyr som selve bogen.

Hilsen malmin

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 09-12-10 22:19

Tak jeg er glad for at nogen kan bruge mine tip