/ Forside/ Interesser / Videnskab / Andet videnskab / Spørgsmål
10  Nordsted1 917
Bladet Illustreret Videnskab - gratis
Fra : beckski
Vist : 530 gange
1 point
Dato : 11-05-03 18:54

jeg har to-en-halv årgang af bladet fra 2001-nu

nogen der er interesseret?? - gratis afhentning kan ske i Roskilde.

Beck

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 11-05-03 22:33

roskilde er desværre liiiige lovlig langt væk... men hvis du kan regne ud hvad det koster at sende dem betaler jeg portoen!
Christina

Kommentar
Fra : beckski

Dato : 11-05-03 22:35

beklager - Jeg skal ikke have besvær med at få dem ud af døren
det største besvær jeg vil have er at smide dem ud ...
sååå

Kommentar
Fra : kimboje

Dato : 11-05-03 22:51

Jeg skal til Roskilde i embeds medfør fredag d. 13. juni, så send en mail på kimboje.thom@wanadoo.dk, hvis du stadig har dem til afhentning denne dato. Det bliver på et tidspunkt om eftermiddagen...

Med venlig hilsen
Kim Boje Thomsen

Kommentar
Fra : beckski

Dato : 12-05-03 16:37

beklager, ... en anden kom i går og hentede dem - mindst muligt besvær

beck