/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
vist i indbakke.
Fra : bauchmann
Vist : 607 gange
300 point
Dato : 08-12-10 19:44

Hej
Jeg får for tiden spam der vil noget. Derfor vil jeg spørge jer kvikke hoveder. Er der ikke en måde, så jeg ikke kan se når de kommer eller rettere de bliver slettet inden de bliver vist i indbakke. Jeg har win 7 samt Nortom spamfilter. Vil i godt være så venlige at skære det ud i pap. På forhånd tak
Torben

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 08-12-10 20:10

Men hvilket email program bruger du, for Win 7 er jo ikke til email i sig selv

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 08-12-10 20:17
Kommentar
Fra : bauchmann

Dato : 08-12-10 20:18

Hej
Jeg bruger POP 3 mail. fra TDC. Jeg håber der det du spørger om.

Torben

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 08-12-10 20:19
Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 08-12-10 20:23

Det var nu mere selve programmet du henter mail i eller gør du det ude på nettet

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 08-12-10 20:26
Kommentar
Fra : granner01

Dato : 08-12-10 21:36

Du Fijala, bordet du satte ind var vist til en anden tråd.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 08-12-10 21:50

Nej det kan da nok bruges til at køre spam mail væk på

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 300 point
Dato : 08-12-10 23:04

Log ind på din TDC webmail, der er et udmærket filter som du kan aktive og de mails som bliver fanget der kommer aldrig i nærheden af din computer, du kan også indstille så du får en mail en gang om ugen der viser hvad der måske er i spam mappen, så kan du gå ind og læse en som måske er fejlplaceret: http://mail.tdc.dk/

Godkendelse af svar
Fra : bauchmann

Dato : 08-12-10 23:06

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 08-12-10 23:16

Selv tak - det er en god spamfilter der er indbygget hos TDC