/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
Leje af campingvogn
Fra : anva
Vist : 1830 gange
200 point
Dato : 07-12-10 17:31

Jeg ville gerne tage mine to børnebørn med i campingvogn en uge på Fyn, sommeren 2011, allerhelst i Hasmark. Er der nogen, der vil leje deres vogn ud til os? Jeg har IKKE selv træk på bilen. Jeg ryger ikke, og børnene er søde og rolige - selvfølgelig
Hilsen
Anva

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-12-10 17:41

Lige til info.... hvis du ikke finder en campingvogn du kan leje, så udlejer Hasmark hytter

Prøv også at ringe til pladsen, måske de har nogle vogne de lejer ud?? (nogle stiller deres vogne til rådighed)

http://www.hasmarkcamping.dk/

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-12-10 17:42
Kommentar
Fra : henrikkrebs

Dato : 07-12-10 17:59

De allerfleste campingpladser udlejer hytter. Nogle også campingvogne.

Her er flere muligheder: http://tinyurl.com/2fo5sr6

Muligvis kan du få det billigere ved at leje privat hos nogle af brugerne her, meeen ...

Kommentar
Fra : anva

Dato : 08-12-10 11:02

Hej alle

Tak for hjælpen, men jeg tænkte nu mere sådan privat. Hasmark udlejer vogne, men jeg har ikke råd til 5000,- for én uge i højsæson. Især ikke, da 4-5 dage er nok. f.ex. en privatvogn, der står ledig mellem to weekender.
julehilsen
Anva

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-12-10 11:32

Hvis jeg var dig, ville jeg sætte en annonce i jeres ugeavis... opslagstavler i forretningerne i byen osv

Måske du også kan sætte et opslag på campingpladsen, når den åbener til foråret??

Du kan måske også spørge på campisternes hjemmeside www.dc.dk

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 08-12-10 19:00

Kunne du bruge en campingvogn, der ikke er helt perfekt?
http://www.nysynet.dk/lejcampingvogn/

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 200 point
Dato : 08-12-10 19:22
Kommentar
Fra : anva

Dato : 09-12-10 10:22

Hej alle
mange tak, I er meget hjælpsomme. Jeg accepterer katekismus´gode råd, for ja, jeg kan sagtens bruge en mindre perfekt vogn! det er helt uden betydning.
God jul til jer alle
Anve

Godkendelse af svar
Fra : anva

Dato : 09-12-10 10:23

Tak for svaret katekismus.