/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
forummail på Iphone
Fra : mothers
Vist : 4781 gange
300 point
Dato : 07-12-10 17:12

Er der nogen der ved hvordan man opsætter forum-mail på Iphone?

Accepteret svar
Fra : smuller54

Modtaget 300 point
Dato : 07-12-10 18:27

[CITAT]Spørgsmål: Kan jeg checke mine mails via mobiltelefon og outlook.
Svar: Det er ikke muligt at benytte hverken Outlook, Outlook Express eller mobiltelefoner til at hente mail fra FORUM.DK mailkonti. [/CITAT

http://www.gamereactor.dk/forum/?forum=21&thread=63714

Kommentar
Fra : mothers

Dato : 11-12-10 21:07

Kan det virkelig passe at den ikke kan sættes op til Iphone!? Det lyder mærkeligt synes jeg..

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 11-12-10 21:19
Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 11-12-10 21:57

http://mit.forum.dk/report.aspx?service=35&type=2
Ca 70 % nede på siden står følgende:

Spørgsmål: Kan jeg checke mine mails via mobiltelefon og outlook.
Svar: Det er ikke muligt at benytte hverken Outlook, Outlook Express eller mobiltelefoner til at hente mail fra FORUM.DK mailkonti.

Så det kan du ikke,
Men hvis du er smart kan du vel forwarde til en gmaill.comadresse. Den virker på Iphone.
Det gør andre konti som du kan hente via outlook også.

Vh Ben

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 11-12-10 21:58

gmail er også gratis - det er forum tilsyneladende ikke.

Jeg har dog ikke selv mine mail der.

vh Ben

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 12-12-10 11:33
Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 16-01-11 19:56

Har du fundet en anden løsning ?

Godkendelse af svar
Fra : mothers

Dato : 16-01-11 21:03

Tak for svaret smuller54.