/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
klaudi
Fra : ans
Vist : 665 gange
500 point
Dato : 05-12-10 18:22

klaudi

Der er ikke noget spørgsmål, men jeg vil godt give dig en adventsgave

Du hjalp mig tidligere med et musikspørgsmål

til dig og din familie

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 510 point
Dato : 05-12-10 18:39

Taaak, jeg elsker at få gaver

til dig og familie

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-12-10 18:45

I gør da hvad I kan for at gøre Kandu endnu mere latterlig end det allerede er

Godkendelse af svar
Fra : ans

Dato : 05-12-10 18:46

Tak for svaret Klaudi

Jeg ved godt, at du ikke kan bruge gaven til noget, men et skulderklap, det skal du have

Jeg håber, at kandu snart vågner af dvalen.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 05-12-10 18:47

Velbekomme

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-12-10 18:47

refi

Det er i et håb om at teamet vågner af den dvale, som de har ligget i i laaaaang tid.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 05-12-10 18:48

Citat
I gør da hvad I kan for at gøre Kandu endnu mere latterlig end det allerede er

Ja du gør da os dit til det

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-12-10 18:52

Al ære for det, men det kan jo betyde at det er DIG der bliver smidt ud

Kandu´s dvale kan næppe ændres - den har varet de sidste 5 år MINDST

Der skal et HELT ANDET registreringsprincip til og så skal ALT hvad der hedder point FJERNES...

Så kan de skifte navn til ARTO2