/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Konfigurationer
Fra : sfl17
Vist : 563 gange
32 point
Dato : 05-12-10 09:30

Hej, nogen der har erfaring eller en idé om, om et spil med flg. specs vil kunne fungere reelt i Windows 7? Jeg opfylder kravene, men Det er et gammelt spil, fem år ca.

Operating System: Windows 2000/XP
Processor: Pentium 4 1.4 GHz or AMD Athlon equivalent
Memory: 512 MB RAM
Hard Disk Space: 2 GB Free
Video: DirectX 9.0c-compatible 64 MB video card with hardware pixel & vertex shaders
Sound: DirectX 7-compatible sound card or higher
DirectX: DirectX version 9.0c (included) or higher

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 05-12-10 09:31

ja, selvfølgelig gør det det.

Kør det uden problemer

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 42 point
Dato : 05-12-10 09:40

Det skal du ikke regne med at det gør, hvis det ikke virker kan du prøve at køre det i kompatibilitetstilstand, højreklik på genvejen til spillet og vælg Fanen Kompatibilitet
her kan du indstille det til f.eks. xp

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 05-12-10 17:41

Det havde været en del nemmere at svare hvis du havde givet lidt info:
Hvilket spil er der tale om?
Er din win7 32 eller 64 bit (x86/X64)

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 05-12-10 18:27

bare kør det. Sansynligheden for at det virker er 92%

Kommentar
Fra : sfl17

Dato : 06-12-10 09:14

-> Exterminator
Der er tale om Sid Meier's Railroads (det der tidl. hed Railroad Tycoon) fra 2006 vist. Er næsten sikker på, at mit Windows 7 er 64 bit, da jeg kan køre Internet Explorer i 64 bit?

Godkendelse af svar
Fra : sfl17

Dato : 27-12-10 12:11

Tak for svaret Klaudi.