/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Psykologi / Spørgsmål
10  dova 460
Hjælp til kvinde i nød
Fra : sne-fnug
Vist : 537 gange
10 point
Dato : 03-12-10 14:28

Jeg er egentlig hammer træt af denne profil-jagt og nedgørelse af andre mennesker her på kandu.dk !

Men her er et nødråb fra en kvinde, for det er vel en kvinde?,
som virkelig er i nød :

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-12-10 13:28

Han vil, så længe kandu ikke strammer ballerne og smider ham ud for evigt, få opmærksomhed.

Han vil, så længe brugere svarer på hans lallende spørgsmål, få opmærksomhed.

På nuværende tidspunkt mener teamet bag kandu måske, at der er fred. Det er der ikke efter min mening.

De har nu BL Klumme/Krummen, men de tillader at JR har oprettet en profil nr. 64.

Det synes jeg er for dårligt.

M.h.t. Klumme, så gjorde han kun opmærksom på savlekluden, som i en uendelighed får/fik lov til at vaske tavlen ren med sin savleklud.

KANDU VÅGN OP

Det har nu også vist sig at brugere, der er blevet blacklistet af kandu er kommet tilbage

Det samme kan de jo gøre med Klumme/Krummen

Ja .... jeg ønsker savlekluden væk fra kandu og Klumme tilbage.

Jeg kan kun opfordre brugerne på kandu til at ignorere savlekluden i hans "spørgsmål" og at KANDU VÅGNER OP.

**********************
1. omtalte "savleklud" er nogle bandanaer, som jeg tit går med.
I forskellige farver. Og det må man ikke, åbenbart?

http://www.google.dk/images?hl=da&q=bandana&um=1&ie=UTF-8&source=univ&ei=lPH4TKPCH-ig4Qb_pqzgBw&sa=X&oi=image_result_group&ct=title&resnum=5&ved=0CFgQsAQwBA&biw=1600&bih=1004

For min skyld må Klumme, som denne kvinde savner så frygteligt da meget gerne komme tilbage.

Og man er da også velkommen til at ignorerer mig og mine spørgsmål,
som denne kvinde opfordrer til.

********************

Spørgsmålet lyder så:

Hvordan kan man hjælpe denne kvinde, som er i nød ?

På andre måder end det hun selv foreslår ?

Kan man ikke gøre noget mere ?

Lave en indsamling ?

Eller hvad syntes I ?

Mvh Jørn

Annuller spørgsmålet
Fra : sne-fnug

Dato : 03-12-10 15:00

Tåbeligt ! .... af ans