/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
For mange foretrukne/favoritter
Fra : Fattig
Vist : 691 gange
100 point
Dato : 02-12-10 16:33

Jeg har efterhånden mange/alt for mange web adresser i mine foretrukne ( microsoft outlook) og favoritter (internet explore).
Hvordan kan jeg luge ud i disse enkeltvis, altså fjerne dem der ikke længere er brug for.

Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 02-12-10 16:38

åbner explorer og du trykker på favoritter
og trykker inde under folder på Arranger farvoritter så kan du slette og oprette mapper så du bedre kan fordele dit indhold af de bedste steder du bruger ofte.

Kommentar
Fra : sne-fnug

Dato : 02-12-10 16:39

I Internat Explorer kan du gå ind under favoritter, vælge dem, som du vil slette, og slette dem...

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 02-12-10 16:39

Marker med curseren på den adresse du vil slette og højreklik hvorefter du får tilbudet om at slette.

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 02-12-10 16:42

Du kan samme sted, som nævnt overfor, lave mapper, så du kan gruppere dine foretrukne,

så du f.eks, har nyheder i en mappe, og en anden interesse i en anden mappe, derved bliver

de mange meget mere overskuelige.. og så kan du allivek gemme mange og luge ud, som du vil

blot et lille forslag, hvis det er uoverskueligheden du ønsker bedret.

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 110 point
Dato : 02-12-10 17:13

Eller brug AM-Deadlink som er GRATIS og "snakker dansk"
det kan finde dubletter, tjekke om link virker mm
http://www.aignes.com/deadlink.htm

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-12-10 17:25

Der er flere forskellige programmer

Her er et af dem.... fjerne døde links

http://www.softpedia.com/get/Internet/Other-Internet-Related/Faves-Analyser.shtml

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-12-10 17:26

Højreklik ...er en god idé ...men det gør det ulige nemmere, hvis man først vælger:

Sorter efter navn ..i højreklik's menu'en ..og så udvælger de link man vil have slettet.

Det er forøvrigt altid en god idé også at samle sine link i relevante mapper

Altså: I højreklik- menu'en; Opret en ny mappe ..og husk at navngive den efter indhold.

Man kan også lave undermapper. Selv har jeg f.eks. samlet under mappen [Computer]
-[Diagnose]
-[Emulatorer]
-[Hvordan og Hvorledes]
-[Programmering]
----[ASP]
----[CSS]
----[HTML]
----[Java]
----[Javascript]
----[PHP]
----[XHTML]
-[Sikkerhed]

..osv.

Så er der overblik og tilgængelighed
</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : Fattig

Dato : 02-12-10 19:39

Tak for svaret Klaudi.
Dit tip har hjulpet, samtidig med at det har givet et godt overblik over mine favoritter.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 02-12-10 20:03

Velbekomme