/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Aim i cs??!?
Fra : Patrichnicolas
Vist : 269 gange
70 point
Dato : 11-05-03 13:45

Ok... jeg vil gerne vide hvorfor mange sigter over hovedet på folk og rammer bedre end når de gør ikke det.?? (det kan man se ved at spectate) Og også hvorfor folks crosshair er mere lukket..
Når jeg feks løber og sigter falder crosshairen først til ro når jeg står stille?? Har lagt mærke til at nogle kan løbe med sigte og crosshairen er helt rolig...Er det et patch de kører med og hvad er navnet?

På forhånd tak
PN

Kommentar
Fra : oldwiking

Dato : 11-05-03 14:16

Et eller andet sted har du med sikkerhed en trimmefunktion hvor du kan indstille dit sigtemiddel XY derudover er afstand og den balistiske bane sikkert også at medtage i din eksakte sigteposition.
MVH OW
Ps ikke spiller men tænkte bare at !

Kommentar
Fra : MoOn...

Dato : 19-05-03 20:16

Det at de sigter over hovedet, det viser den bare i spectate, du kan checke det hvis du er i et lan-game. Den viser bare crosshairen højere end det egentlig er for den pågældene spiller.
crosshairen bevæger digg op- og ned for at gøre det mere realistisk når du løber. Og det med at løbe, kan du jo spørge ham du har set det ved, men hvis det er gennem specktate du også har set det, kan du ikke stole på det, det er ikke 100% korrekt.