/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
Pandora eller Troldekugler?
Fra : jøjø
Vist : 1461 gange
200 point
Dato : 01-12-10 22:13

Er Pandora og Troldekugler stadig noget, som børn ønsker sig?

- og er det i så fald Pandora eller Troldekugler, der er det mest populære?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-12-10 22:29

De unge/børn jeg kender, ønsker sig stadig - Troldekugler -

Kommentar
Fra : Zofie

Dato : 01-12-10 22:31

Børn?? Jeg er næsten 30 og ønsker mig stadig Pandora
Men tror det er en smagssag, for de minder jo utroligt meget om hinanden, og det kommer nok også an på, hvad man først har hørt om/fået/købt

Kommentar
Fra : Zofie

Dato : 01-12-10 22:32

Hmm, måske Pandora er til de ældre så

Kommentar
Fra : dova

Dato : 01-12-10 23:03

Jeg vil så umiddelbart mene, at det slet ikke er børn der er målgruppen for troldekugler og pandora.

Så at det skulle være noget børn ønsker sig, det kan jeg ikke lige forestille mig.

Ved faktisk ikke engang om det er noget der er in blandt teenagere

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-12-10 06:00

De piger jeg kender er 10 år og opefter......... kuglerne er næsten også for store til mindre piger

Disse armbånd er også blevet meget populære

http://www.matas.dk/brands/millie+og+molly/millie+og+molly/millie+molly+snoere+armbaand+hals+sort.aspx?brandid=1002&productid=12346&categoryid=1003

Der er også nogle snørearmbånd,(i forskellige farver) hvor man selv kan bestemme hvilke ting man ønsker skal sidde på

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-12-10 06:03
Accepteret svar
Fra : Troldepige

Modtaget 200 point
Dato : 02-12-10 21:10

Min datter er 14, og hun er stadig glad for sit troldekuglearmbånd med Pandora-led på.

Vi købte kæderne fra Troldekugler (sølvræv) da både Troldekugler og Pandora kan gå på dem.

Troldekugler kan ikke gå på armbåndet fra Pandora.

Godkendelse af svar
Fra : jøjø

Dato : 04-12-10 20:47

Tak for svaret Troldepige.

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 04-12-10 22:21

Velbekomme.