/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Sådan et fjols
Fra : Sandhedsvidnet
Vist : 854 gange
200 point
Dato : 01-12-10 10:25

http://jp.dk/indland/krimi/article2262759.ece

Er det frosten der har bidt sig fast på printpladerne hos den unge mand??

Birger

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 01-12-10 11:24

Det er vel bare sådan, at jægere er mindre intelligente end mennesker der IKKE dræber for sjov

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 01-12-10 12:57

Hej Iver - Sandhedsvidnet.

Her er et eksempel på fordelen ved en hård vinter med frost, kraftig blæst og sne. Havde det været et vådt og "surt" vejr som så ofte, havde den forurettede i gummigeden ikke fanget vedkommende tåbe !! Så noget godt har vinteren adstedkommet !
Spørgsmålet er, om den unge krybskytte overhovedet er jæger med tilladelse til besiddelse af våben ? Under alle omstændigheder skal han fratages sine våben, sin bil, en kæmpebøde samt et ophold i et lukket fængsel i mindst 6 mdr. Hans evt. jagttegn skal inddrages for bestandigt og hans navn skal offentliggøres til skræk og advarsel. - Med risiko for at blive stemplet som "racist", må man konstatere, at mange mennesker fra området omkring Skørping, Rold og omegn ikke er de bedste guds børn - historien om Røverne fra Rold er ikke kommet ud af ingenting
Kortoververdenen mener tilsyneladende, at hvis man dræber for alvor, ja så er det ok forudsat man ikke er jæger?? Eller hvordan skal hans udtalelse tolkes ? Aner man en antijæger som tror, at al kød kommer fra supermarkedes frostbokse ?

Med venlig hilsen
Provsten1
Multi-X

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 01-12-10 13:18

Det meste kød i handelen i dag bliver næppe leveret af jægere, og ja, der er stor forskel på at dræbe for sjov og for alvor.

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 01-12-10 14:58

Jeg hedder ikke Ivar men Birger er den feset ind Henning

Accepteret svar
Fra : Stouenberg

Modtaget 200 point
Dato : 01-12-10 15:57

- ja ja, det er godt med dig Ib!

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 01-12-10 16:23

Min gode Birger - Sandhedsvidnet.

Jeg har ikke kaldt dig Ivar, men Iver !! Jeg sad samtidig og skrev en mail til en god ven jeg har som hedder Iver, så derfor er jeg beklageligvis kommet til at kalde dig det - jeg undskylder mange gange !!
Men hvorfor kalder du mig for Henning ? Det hedder jeg heldigvis ikke, da jeg er bekendt med at flere ubehagelige personer i en kendt jægers omgangskreds hedder Henning og det er bestemt ikke noget at reklamere med !!! Føj for den lede !! Det skulle jo nødigt fremkalde et sagsanlæg

Med venlig hilsen
Provsten1
Multi-X
Rold Skov 4.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 01-12-10 20:28

Godt gået af gummigedschaufføren.

Mvh. Tonganeseren

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 02-12-10 02:42

Nye tider....

Min farfar måtte gå langt på sine i buldrende mørke når han skulle ud at skyde

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 02-12-10 06:03

Det viser vigtigheden af at ha' et godt køretøj, når man skal på krybskytteri!

Jeg bruger altid naboens 4-hjulstrækker -

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 02-12-10 07:31

Sandhedsvidne !

Hedder du Birger ? Nå, jeg synes du på et tidspunkt har underskrevet dig med Calle, eller tager jeg fejl ? Nå, never mind !

Den gode gummigedsfører burde indstilles til en præmie for resolut optræden, både med at forfølge og tilbageholde manden indtil politiet kom ! Desværre kan man frygte at sådan en krybskytte ingen straf får af betydning - om det er frosten der har kortsluttet hovedet på synderen, tror jeg ikke. Hvis man har sådanne tilbøjeligheder, tror jeg ikke vejret spiller ind !
En gedejæger kunne vel ikke finde på at skyde efter en gummiged på 200 meters afstand ?? Sikkert ikke, da gummigeder sjældent befinder sig under hegn !!

Eminent svar fra dogvillestar
Ligeledes dejligt at høre fra Stouenberg igen !

Øjenvidnet4
MULTI-X
Bårse

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 02-12-10 14:26

Åh ja, kært barn har mange navne.

Jeg har nu ellers hørt en lille fugl synge om, at du bliver kaldt "Frans horebuk fra Manila".......Eller det mere mundrette, Manila-Frans...
Øgenavnet fik du, såvidt jeg er orienteret, da du var på ferie på Filipenserne af guiden, Yvonne Barmfager.

Nå tilbage til tråden.
De er sku' frække, de krybskytter. Ikke alene de stjæler vildtet, de stjæler også køretøjer - i dette tilfælde, eeeeeeeeen GUMMIGED.!
Hvad bliver det næste.?? En truck, en nypumpet cykel m/ 10 gear......
Næææææ, det' ikke nemt.

Multi-X
Østre Bavelse.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 02-12-10 14:39

Jeg så engang et billede i JÆGER med en jysk jæger med 2 retriewere + et nedlagt rådyr på en Puch Maxi og med en s/s haglbøsse i rem over skulderen. Den ene hund sad mellem hans ben - på en plade monteret til formålet, men den anden hund sad på bagagebæreren i en trækasse. Rådyret lå hen over styret.
Flot kørt, selv om man levende kan forestille sig synet, hvis jægeren vælter i en brandert.

Mvh.
Tonganeseren
Multi-X
Snuromnedre

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 02-12-10 14:43

En gedejæger kunne vel ikke finde på at skyde efter en gummiged på 200 meters afstand ?? Sikkert ikke, da gummigeder sjældent befinder sig under hegn !!

Kan man gennemskyde dækket på en gummiged med en 5,5 x 55`er - eller kommer kuglen retur??

Mvh.
Tonganeseren

Multi -X
Snuromforbi

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 02-12-10 16:11

Tonganeser.

Lad os prøve at stille spørgsmålet til én af DJ's riffelinstruktører, som iøvrigt også er en ivrig gedejæger(specielt for geder under hegn) - dette pragteksemplar af en jæger ved det helt sikkert !! Det forpligter at være underviser !!

Hvis jeg skal gætte, går kuglen ind i dækket og lægger sig, forudsat der bliver skudt på siden af dækket ! Vi taler ikke om jagtammunition, men om fuldkappet projektil.

Mon vedkommende vil og kan svare ??

Øjenvidnet4
MULTI-X
Fredericia

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 02-12-10 16:46

Mjaeehhh - det tror jeg squtte han vil. Men han skal velsagtens også først regne lidt på om hvor lang riffelpiben skal være - for at sikre det maksimale tryk.
Men bortset fra det, så er jeg af samme mening som dig - uden dog at tale ud fra eksakt viden. Det er jo ikke bildæk man plejer at skyde på.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 03-12-10 11:00

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 03-12-10 17:09

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 03-12-10 17:33

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 04-12-10 07:54

Denne tråds overskrift beskriver krybskytten som et fjols - helt enig !!

Men der har sneget sig et lige så stort fjols ind med sine grimme hoveder - gud ved om dette fjols har mistet mælet ? Helt usædvanligt for denne fantast og løgnhals ! Omvendt så slipper han for at lave stavefejl og helt uforstående sætninger !
Geder mæher - bb1 hæer !!

Nu hvor vinteren har lagt sin kolde dyne over det ganske land, er det vigtigste job for jægerne at fodre for vildtet, så tid burde der være nok af for de fleste. Men iflg. en velinformeret kilde, har bb1 forsømt at holde sit fortorv ryddet og gruset/saltet, hvilket har afstedkommet en klage fra andre beboere i landsbyen. Spørgsmålet er, om denne "personlighed" nøjes med at fodre på sit lejede revir eller om der stadig drives jagt på området ?

Øjenvidnet4
MULTI-X
Stokkemarke

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 04-12-10 13:53

Fra absolut pålidelig kilde har jeg hørt, at et medlem af Multi-X gruppen "spottede" Ballehyleren i færd med at bruge kosten i den nærtliggende rundkørsel. Medlemmet kørte hele tre gange rundt - og forsøgte at få visuel kontakt med Ballehyleren. Det lykkedes ikke, fordi Ballehyleren efterhånden er blevet så duknakket, at han kun med besær kan se folk i øjnene.
Sådan en rundkørsel er svær at feje. Hvis man ikke passer på, fortsætter man jo i det uendelige.

Mvh.
Tonganeseren
Multi-X
Kigger efter ænder

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 04-12-10 22:04

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 05-12-10 10:57

"at han kun med besær kan se folk i øjnene." Det er heller ikke ønsværdigt at skulle kigge dybt i de ondskabsfulde griseøjne manden er begavet med !

Ligeledes er jeg blevet fortalt, at bb1's ydmyge bolig er blevet voldsomt belyst på forsiden af huset med et rødt "neonrørsagtigt" lys, hvilket har fået naboer til at klage deres nød til Bottrup Kommune. De har overgivet sagen til politiet, som har beset stedet. Resultatet er blevet, at Balledoof er blevet pålagt at pille det ned, da man af hensyn til trafiksikkerheden på landevej og i rundkørsel er bange for, at det vil virke som et kraftigt stoplys/tågebaglygte - så det bliver spændende at følge, om klovnen retter sig efter påbudet !
Ved samme lejlighed blev han iøvrigt pålagt at få fjernet sne fra fortorvet - det er sgu' for dårligt, at han ikke kan tage det af sig selv.

Øjenvidnet4
MULTI-X
Nørre Snede Brugs

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 05-12-10 15:05

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 05-12-10 17:48

Det er sådan jeg holder mest af Ballehof. Ingen stavefejl at rette. Mesterligt.

De har det med at stille mærkelige ting op - på egnen. Ikke langt fra Ballehofs ydmyge bolig, har en skvaddernosse opstillet en mindst 6 meter høj kristusfigur. Om den er er belyst eller indrammet med løbelys i alskens farver - melder historien endnu ikke noget om. Egentlig burde der være en blinkende rød lampe på toppen - af hensyn til lavt flyvende agerhøns.

Er der nogen der har set om figuren belyst efter mørkets frembrud??

Det er egentlig mærkeligt - det her. Ingen har nogensinde opstillet en lige så høj penis i det danske landskab - ikke engang Carl- Mar Møller. Hans motto er jo "Pik er Gud". Det ville også se fantastisk ud - hvis sådan en dims blev stillet op ved siden af kristusfiguren. Nøjj manner. Borgerkrig på kogte blomkålshoveder.

Mvh.
Tonganeseren
Multi-X

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 05-12-10 19:33

Lad os se et billede......

Lad os se hvad det var for et samfund du blev smidt ud af, fordi du ikke kunne holde dig fra rengøringskonen..

Fortæl nu sandheden Tombe - blot for en gangs skyld i dit liv.
Husk at vi alle skal stå til rengnskab en dag også dig!!!!!
Var det ikke det budskab de lærte i den skole - du blev fyret fra og det din rige slægning ( En af de rigeste landmænd, som din tante var gift med eget citat) prædige om.......

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 05-12-10 20:12

Tak Bent. Tak for dit indlæg. Det var lige hvad jeg skulle bruge. Du er en skattebasse.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 05-12-10 20:51

Og for god ordens skyld:

Ballehyleren skriver - som så mange gange før:

"Lad os se et billede......

Lad os se hvad det var for et samfund du blev smidt ud af, fordi du ikke kunne holde dig fra rengøringskonen..

Fortæl nu sandheden Tombe - blot for en gangs skyld i dit liv.
Husk at vi alle skal stå til rengnskab en dag også dig!!!!!
Var det ikke det budskab de lærte i den skole - du blev fyret fra og det din rige slægning ( En af de rigeste landmænd, som din tante var gift med eget citat) prædige om.......".

Endnu engang - din skøre kugle. Jeg har squ aldrig været lærer på en kristen friskole. Du er fuldstændig på glatis - stakkels forvirrede mand.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 05-12-10 21:11

Et yderst intelligent svar må man sige..
-   Men hvad kan man forvente fra D.L.S. orakel med møde ret på de bonede gulve?????

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 05-12-10 21:19

Bwadr!!

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 05-12-10 22:53

Siden det betyder så meget for dig, så kunne du måske fortælle lidt om dennehersens kristne friskole. Hvad er det for en skole du tænker på? Alle andre slibrigheder og løgne har du jo allerede bragt til torvs, og derfor kunne vi måske prøve på en anden måde. Kom nu med et brugbart svar. Hvilken skole tænker du på?? Når du har svaret - så fortsætter vi med at udrede dit formørkede sinds mange krinkelkroge.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 06-12-10 00:32

- Jeg er sku` ikke så dum, som dig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Godkendelse af svar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 06-12-10 07:29

Tak for svaret Stouenberg.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 06-12-10 09:36

Du har helt ret - Ballehyler. Din form for dumhed overskrider nemlig alle hidtil kendte grænser. Kombineret med et sygt sind, er det en farlig blanding.

Tonganeseren