/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Nokia expressmusic
Fra : Avant85
Vist : 377 gange
300 point
Dato : 27-11-10 20:00

Min datter har en Nokia 5310 expressmusic. Der er opstået et problem med at læse kontakterne på simkortet eller tlf (hvilket vides ikke) Den viser (tom). Hvis man så forsøger at kopiere fra kort til tlf, så viser den at der er noget/nogle som er kopieret.

Vi har prøvet at sætte et andet simkort i, men der vises det samme (tom)

Så prøvede jeg at fabriksindstille mobilen, men der skal så bruges en sikkerhedskode. Hvad er det eller hvor får jeg fat i den (hun har ikke noget brugsanvisning med), så jeg er lidt på herrens mark

Har det noget med PUK-koder at gøre eller kan jeg finde de omtalte sikkerhedskoder på nettet ??

På forhånd mange tak
Venligst Avant85

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 310 point
Dato : 27-11-10 20:27

Adgangskoder
Hvis du vil indstille, hvordan telefonen bruger adgangskoderne og
sikkerhedsindstillingerne, skal du vælge Menu > Indstillinger > Sikkerhed.
? Sikkerhedskoden er med til at beskytte telefonen mod uautoriseret brug. Den
forudindstillede kode er 12345. Du kan ændre koden og indstille telefonen til at
anmode om koden.
http://danlet.dk/documents/Nokia_5310_XPress_Music_UG_da.pdf?osCsid=f5d857d1a1bb65b85ff7b96eed2a60de

Godkendelse af svar
Fra : Avant85

Dato : 27-11-10 21:16

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 27-11-10 21:20

Velbekomme