/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MacOS / Spørgsmål
10  hawaii7 570
Min Mus
Fra : Sandvad261
Vist : 598 gange
100 point
Dato : 27-11-10 15:58

Er blevet helt skør, meget ofte drøner den ned i højre hjørne, den kan, selv om jeg arbejder med den, så pludselig tager den turen ned i højre hjørne, så det må jo være musen der er kaput, så jeg har købt en helt ny MAC mus, den gør det samme med at smutte ned i højre hjørne.
Hvad er det der er årsagen til det ???? og hvad gør man egentlig.

Hej

Accepteret svar
Fra : myg

Modtaget 50 point
Dato : 27-11-10 18:42

Har du prøvet at slå din touch pad fra ?

Kommentar
Fra : Sandvad261

Dato : 27-11-10 19:24

Touch pad hvad er det ??????

Hej

Kommentar
Fra : myg

Dato : 27-11-10 20:34

OK - det er måske ikke en MacBook du har ?

En touch pad er den plade, der er i stedet for musen.

Kommentar
Fra : Sandvad261

Dato : 27-11-10 21:10

Jeg har en I MAC
hej

Godkendelse af svar
Fra : Sandvad261

Dato : 09-12-10 21:54

Tak for svaret myg.
Det var jo ikke lige det svar jeg havde brug for, men pigen skal jo på et tidspunkt ha' et navn, og du var jo inde på noget med musen, og ved en tilfældig, fandt jeg ud af hvad årsagen var til det, og det var min musemåtte, der var skylden i at musen gik bananas.
Jeg har jo ellers haft fat i alle de kloge hoveder hos Mac og Humac og hvad det ellers hedder, og fik at vide, at jeg jo kunne aflevere min fine Mac til rep. og til 600 kr. pr. halvtime, så det kunne jo gå hen og blive ret dyrt, så jeg havde kraftigt overvejet, at aflevere Macen nede på fortovet hos skraldemanden..

Så hej med dig

Kommentar
Fra : myg

Dato : 09-12-10 22:01

Jamen, takker da så meget.
Jeg har i øvrigt selv haft problemet engang, men det var på en windowsmaskine, og jeg kan faktisk ikke huske, hvordan det løste sig.
Derimod har jeg ofte fået musen til at fortage uhensigtsmæssige bevægelser ved (på en bærbar) at komme til at strejfe den touch-pad, der erstatter musen på en bærbar, så det KUNNE måske være en løsning, men altså:
Det var måtten. Hvad var det så, der udløste bevægelsen ?