/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Hvor blev Ingeborg Kirstine Muxol gift h
Fra : 2601
Vist : 880 gange
300 point
Dato : 26-11-10 12:15

Jeg søger efter hvor Ingeborg Kirstine Muxoll bliver gift hende.

Hun bliver født 12. juni 1893 i Sundevedsgade 15. 2. opg. 2, Sankt Matthæus sogn i København, Københavns amt.
Døbt 15. december 1893 i Sankt Matthæus Kirke, Sankt Matthæus sogn i København, Københavns amt og konfirmeret 12. april 1908 i Natanaels Kirke, Natanaels sogn i København, Københavns amt.
Hun optræder i Politiets registerblad.

Politiets registerblad oprettet 7/12-07 på Station 4 (Amager). Var Tjenestepige.
1/11-07 Pommerensgade 3.1., Hjemme.
1/5-08 Tyrolsgade 6.1 Fa?
1/11-08 Lyongade 7 a.
25/5-09 Pommerensgade 3.,1. Hjemme
1/6-09 Afgang til Frederiksberg
6/7-09 Værnedamsvej 4,1. tj. Nygaard
1/6-11 Udtr.

Jeg har set Natanaels Kirkebog og Filips Kirkebog igennem uden at finde hende. Efter hvad jeg har fået oplyst skulle hun være gift med en Uhrbrand, men jeg har ikke fondet nogen i Politiets registerblad bortset fra en Søren Johannes Uhrbrand født 9-4-1902 og han er da få ung og ugift.

Nogle der er stødt på hende ellers hendes mand.

Med venlig hilsen

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 26-11-10 13:23

Det er for nyt til at jeg kan finde det på nettet og der er ingen nulevende Muxoll Uhrbrand.

>Afgang til Frederiksberg...
Der findes et par Uhrbrand på Frederiksberg, bl.a. Pernille Uhrbrand,
måske ved hun hvor/hvornår hendes bedsteforældre blev gift?

Ellers ser det ud til at Uhrbrand familien kommer fra Thy, men også på Fanø findes der flere...

Kommentar
Fra : 2601

Dato : 26-11-10 17:04

Til svendgiversen.

Tak for din hjælp.

Jeg vil prøve at se i Krek efter dem på Frederiksberg.

Med venlig hilsen

Accepteret svar
Fra : modersvilje

Modtaget 300 point
Dato : 26-11-10 18:13

Hej 2605
På registerbladene er der en "vis modsat side"
Hvis du trykker på den ser du at hun bor på øresundsvej 39 (Stadig ugift)

Ft 1921 AO Øresundsvej ulige nr. opslag 55
Med 2 børn ? Edel & Poul f. 1913 1915

MVH
Modersvilje

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 26-11-10 18:58

Hedder de så Muxoll eller Uhrbrand eller?

Kun fordi jeg fandt dette, men nok ikke ham??
Poulsen, Poul Uhrbrand b: 3 AUG 1914 in Nykøbing Mors d: 1983 in Frederiksberg
Her: http://wc.rootsweb.ancestry.com/cgi-bin/igm.cgi?op=SHOW&db=090508&recno=33371

Godkendelse af svar
Fra : 2601

Dato : 27-11-10 10:21

Tak for svaret modersvilje.

Jeg er nu i gang med at finde de to børns dåb og så kommer faderen vel til syne.

Mange tak for hjælpen.

Hav en forsat god dag indedørs.

Med venlig hilsen