/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Godt spil ?
Fra : MSSBJ
Vist : 1015 gange
50 point
Dato : 25-11-10 13:07

Hej

jeg har en dreng på 8 år, der har spillet lidt Counterstrike Source, Battlefield, og der generelt er glad for de mere "action-prægede" spil.

Dog vil jeg gerne finde alternativer, så han får spil, der er mere alderssvarende... Har købt Age of Empires 3, men vil gerne have gode bud på andre spil - tak

mvh
MSSBJ

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 25-11-10 13:38
Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 25-11-10 13:40
Kommentar
Fra : MSSBJ

Dato : 25-11-10 13:51

Hej Snaptil

Tak for gode bud, alle gode spil, er jeg sikker på - dog leder jeg efter spil, der ikke er så "voldelige"

Lidt a la "Spore", men alligevel også spændende....

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 25-11-10 14:59

hvad med GTA. Der er aktion og det er vel ikke så slemt.
Det er svært at finde actionspil til 8 årige...
jeg har en knægt derhjemme der også godt kan lidt CS. Men han kan også godt lide spil hvor der races,.
PS ved du at du kan låne PC spil på biblioteket. Så kan du låne nogle børnespil og se om det er noget for ham før du køber.

Der er en hel sektion af børnespil her:
http://www.billigespil.dk/shop/pc-boernespil-6c3.html

Accepteret svar
Fra : mattiasdrengen

Modtaget 50 point
Dato : 25-11-10 16:55

der er noget some
need for speed
runescape
warcraft 3
world of warcraft
plant versus zombies
battleleon
mechquest
garrys mod
minecraft
little big planet
lego spillene = harrypoter, starwars, indiana jones eller batman/superhelte
attack of the zombie pirates
torch light
formula 1
simscity
sime 1/2/3 ?
fodbold?
alle spilene kan søges på google, ellers siger du bare til så finder jeg nogle links :P

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 26-11-10 23:36

Jeg ved ikke om det er den bedste ide at anbefale et spil, hvor det gælder om at stjæle biler, deale stoffer, begå lejemord, og samle ludere op, til en 8 årig ;)

Godkendelse af svar
Fra : MSSBJ

Dato : 30-11-10 15:40

Tak for svaret mattiasdrengen.
mvh
MSSBJ

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 08-02-11 15:10

[CITAT]Counterstrike Source, Battlefield[CITAT]

hvis han har spillet det så er alt andet et skridt tilbage