/ Forside/ Karriere / Penge / Andet penge / Spørgsmål
10  jakjoe 1088
Salg af guldmønter
Fra : killer10
Vist : 1406 gange
67 point
Dato : 24-11-10 20:34

Nogle der kender noget til salg af guldmønter - det vil sige nogle der er til at "stole" på med hensyn til vurdering og salg. Gælder både guldprisen, og eventuelt værdi af et par sjældne mønter. Håber på svar :)

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 24-11-10 21:59

Få en vurdering hos et anerkendt Auktionshus!

Accepteret svar
Fra : gwh

Modtaget 67 point
Dato : 25-11-10 02:03

Hej Du kan tage billeder og veje mønterne , samt beskrive mønterne på denne side, så får du svar om et par dage og så har du selv en ide om hvad de er værd, når/hvis du sælger dem andet sted.
http://www.bruun-rasmussen.dk/vfs/static/valuation/online/index.html
Mvh.gwh

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 25-11-10 06:37

danefeld skal afleveres til startensmuseum

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 25-11-10 07:47
Godkendelse af svar
Fra : killer10

Dato : 25-11-10 13:21

Tak for svaret gwh.