/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
Hvor længe har Blæksprutten uddelt pris?
Fra : kænt
Vist : 855 gange
10 point
Dato : 24-11-10 09:48

nåh. nu fandt jeg selv kandidaten til årets blæksprutte pris

http://www.dr.dk/Nyheder/Kultur/2010/11/10/162743.htm

godt med lidt høflig selvhjælp.

spørgsmål:
hvor længe har blæksprutten så uddelt denne blæsprutte pris?
og hvem her elers fået den? - andre end lene espersen og lars løkke rasmussen, som står omtalt, er tidligere kandidater til prisen

nt

P.S - vigtigt;
prøv om det kan lade sig gøre at svare på spørgsmålet uden person fnidder-fnadder. chicane og lignende mod spørgsmålsstilleren.
det må da kunne lykkedes. skulle man tro. jeg er i hvertfald helst fri for det. helt ærligt

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 24-11-10 10:17

Citat
jeg er i hvertfald helst fri for det. helt ærligt
Og????? Jeg kan fortælle dig, at Kandu 61 gange har fortalt dig at Kandu helst er fri for dig Jørn Rudolphsen. Du fatter IKKE en skid

Kommentar
Fra : kænt

Dato : 24-11-10 11:10

Hej Klumme!
Har du fundet dit fine flag?

Accepteret svar
Fra : yearhouse

Modtaget 10 point
Dato : 24-11-10 11:15

Glædelig jul til Klumme Det er Hjertenes fest...eller?

Kommentar
Fra : kænt

Dato : 24-11-10 12:30

Håh, men biblioteksvagten var hurtigere.

Kære kænt

på nedenstående side , Den Store Danske Encyklopædi på nettet, er der en liste over modtagerne af prisen, som er uddelt siden 2003:

http://www.denstoredanske.dk/Kunst_og_kultur/Grafik/Karikaturtegning/Bl%C3%A6ksprutten

2003: Anders Fogh Rasmussen; 2004: Connie Hedegård; 2005: Helle Thorning-Schmidt; 2006: Naser Kahder; 2007: Fleming Østergaard

Godkendelse af svar
Fra : kænt

Dato : 24-11-10 12:30

Tak for svaret yearhouse.
Ho Ho Ho