/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Idioten Jørn Rudolph
Fra : Krummen
Vist : 2760 gange
500 point
Dato : 21-11-10 20:45

19 totalidiotiske spørgsmål og 4 lige så idiotiske tip på 13 dage og tidligere smidt ud 60 gange fra Kandu.

Man må at sige tossen er ekstremt syg for at blive set og hørt. Hvorfor fanden skal Kandu belemres med den netpsykopat, fordi distriktspsykiatrien kikser

Kommentar
Fra : webm

Dato : 21-11-10 21:04

Tjae, der er nok ikke stort andet at gøre end at ignorere hans spørgsmål og udgydelser når du ser hvem der har skrevet spørgsmålet/tipset...

Der er jo intet at stille op mod det i øvrigt - vi har jo tale og ytringsfrihed her i Danmark.

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 21-11-10 21:15

Jeg tror sku i nyder det begge to !!!

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 21-11-10 21:21

Nejjj Christa. Han gør sikkert...hvem nyder ikke mit selskab, men den anden vej uha uha puha bvadrrrr.
Han er en pestbyld på Kandu og hvor han ellers fører sig frem.

Måske man skulle lytte til webm. Tossen er jo så stupid, at han ikke engang kan fornærmes ud herfra

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 21-11-10 21:45

Jeg synes egentlig at Jørn virker som et rent geni ved siden af "Krummen".
Det lader til at Krummens hele liv går med at skælde ud på Jørn, hvis Krummen havde et liv, havde han nok valgt at ignorere Jørn, i stedet for at spilde sin tid på Jørn.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-11-10 21:46

Opmærksomhed det er hvad mangeprofilen hungrer efter og du giver ham netop opmærksomhed Krummen, var det ikke goe gamle Simon som sagde at negativ omtale er bedre end ingen omtale.
Ignorer fjolset det er den eneste måde, skriv ikke i hans intetsigende spørgsmål og lad være at bedømme de intetsigende tip, ups jeg bedømte vist en i går

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-11-10 21:48

Glemte helt: Lad være at stille spørgsmål om mangeprofilens person, det er også opmærksomhed selv om den ikke er positiv

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 21-11-10 22:29

Hallkøjsa... Så kom lille Bertel Brandert på banen igen med en lille brunkålsprut. Long time no see, Brandert.... dejjjjlliiiigt forresten, men det varer kort. Du kan ikke tilføre denne eller andre tråde noget brugbart, så du smutter bare med det samme. Baj Baj Brandert

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 21-11-10 22:38

Jeg synes nu, at BertelBrander kommer med et fornuftigt indlæg!

Kommentar
Fra : webm

Dato : 21-11-10 22:43

Ja jeg tror simpelthen vi skal lade ham der Rudolf med den røde tud have sine udskejelser helt for sig selv, så bliver det sikkert ikke så interessant i det lange løb...

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 21-11-10 23:17

Se det i øjnene...du slipper aldrig af med ham Klumme.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 21-11-10 23:48

Næææ I har nok ret. Det eneste der kunne skræmme ham fra at fortsætte sit troll-pis, var en ordentlig gang rockerbank, men jeg er ikke rocker, bor for langt væk og er osse blevet for gammel. Men for satan, hvor jeg under ham en ordentlig herrerøvfuld, så han fremover kun turde gå på nettet for at bestille pizza.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 21-11-10 23:58

IBM.

Brandert kommer da ikke med nogle forslag og har helt galt fat i kronologien, som han har med så meget andet. Hele mit liv går ikke og er ikke gået med at skælde ud på landsbytosen. Så vidt jeg ved, er denne kræftbyld først dukket op for forholdsvis kort tid siden og jeg kan da orientere om, at mit liv har varet betydeligt længere end fra psykopaten dukkede op og vil formentlig fortsætte en tid endnu.

Hmmm...... hvorfor lukkede jeg forresten op for den klump til IBM. Jeg vidste jo, at han som Branderten ikke kan tilføre en tråd noget brugbart andet end lidt bøssuidt ryggnubberi...så vi vender lige kajakken og drøner ham ud igen... Baj Baj...IBM...men det vidste du jo godt ik?? Fjols

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 22-11-10 00:10

Webm. Ikke Rudolph med en røde tud, men med den røde klud. Hans charmerende savlesmæk LOOL

http://billedeupload.dk/photo/2010-11/25d78a60/Landsbytossen.jpg.html

Accepteret svar
Fra : 3773

Modtaget 500 point
Dato : 22-11-10 00:16

At du gider!

Og hej til dig krummen!

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 22-11-10 00:32

Ja...fatter det egentlig heller ikke. Og Hej med dig. Long time no see. Har I det godt??

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 22-11-10 00:46

Vi trives (og har for travlt i det daglige. Men sådan er det jo med os nyttige idioter). Er du stadig "jyde"?

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 22-11-10 00:53

Ja Jyde ...ikke Jøde LOOL Og jeg nyder det. Arbejde er noget opreklameret fis...men det er vel kommet for at blive.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 22-11-10 01:03

Oki, vi må lige finde et på et fyraftensmøde når det passer sig. Har dit mobilos nummer fra sidst (hvis ikke du har fået nyt)!

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 22-11-10 01:24

Jeg har det samme...så slå du bare på tråden. Men nu daffer jeg i seng, så vent til et andet tidspunkt.

CU den grumme Klumme

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 22-11-10 08:34

Tomme tønder buldrer mest

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 22-11-10 09:05

Hold da op Olsen. Har du selv fundet på den??? Jeg synes det er godt skrevet. Hvem stavede det for dig??

Godkendelse af svar
Fra : Krummen

Dato : 22-11-10 10:25

Tak for svaret 3773.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 23-11-10 22:38

Var i gang med alm.oprydning og skulle slette i private indlæg. Tt "brev" fra fjolset ser sådan ud LOOL Manden er FULDKOMMEN RABLENDE BINDEGAL

[CITAT}Hej Krummen

Jeg ved du hader mig

Og det er jeg sikkert selv skyld i.

Men vil du være så venlig ikke at opsøge eller generer min kone, mine børn, min familie i øvrigt.

De har ikke noget med mine tåbelige Kandu.dk ting at gøre.

Og skal ikke undgælde på grund af at jeg er en idiot.

Jeg har heller ikke noget imod at mødes med dig på en pub og blive skældt ud.

(Ikke fordi jeg har lyst til at mødes med dig !!!)

Men hellere det end at du evt. opsøger mig privat.

Hvad hedder du i virkeligheden?

Ja, nu kender du jo mit navn. derfor spørger jeg

(Og jeg har nu ikke tænkt mig at google på dig eller noget !!!!!)

Det var en fejl at jeg i sin tid gik ind på Kandu.dk
og en fejl jeg har skrevet så meget til dig.

Men, som sagt - Lad min familie være i fred.

Og mød mig et sted i byen - hvis du har behov for det.

Jeg har IKKE behov for at mødes med dig !

Jørn[/CITAT]

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 24-11-10 13:13

og han er her igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen igen

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 25-11-10 20:28

Nåh for satan. Nu er Klumme blevet skurken og fjogøret med de mange givende tråde (og profiler) er helten. Velbekomme kandu.................