/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
kia pride - vinter dæk
Fra : babee
Vist : 765 gange
300 point
Dato : 21-11-10 11:49

halløj
har en kia pride men er i ´tvivel omkring vinter dæk. mener den er 12 " kan jeg så købe alle slags 12" vinterdæk ? eller er der nogle bestemte der passer til ? ved godt at der enten skal være 4 eller 5 huller ved ikke lige hvad der er på min bil men det kan jeg jo hurtig se.

håber i forstår min spørgsmål

regner med at ringe tilo en ophugger derfor mit spørgsmål

på forhånd tak

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-11-10 12:10

Citat
ved godt at der enten skal være 4 eller 5 huller

Du må da for Guds skyld ikke vælge dæk med med mere end EET hul i

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-11-10 12:12

Citat
tøs på 23 fra kolding

mon det er FÆLGE du taler om

Kommentar
Fra : babee

Dato : 21-11-10 12:32

det er fælge med dæk der snakkes om min bil skal have vinterdæk på men skal kun bruge dem en sæson så de skal være brugte men ved ikke hvad jeg skal kigge efter

Kommentar
Fra : babee

Dato : 21-11-10 12:34

de sommerdæk der sidder på hedder 165/70r 12 og der er 4 huller i fælget og afstanden mellem møtrik er 114,3

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-11-10 12:40

Du fortæller blot sælger/hugger hvilken bil du har - så skal han nok finde nogen der passer...

Der er ingen grund til at måle så meget....

Kommentar
Fra : Cortina01

Dato : 21-11-10 17:53

KIA Pride, er det ikke en Suzuki Alto i forklædning ? De første var da ialtfald samme surdej. Men det ved ophuggerne meget mere om, så overlad det trygt til dem.

Accepteret svar
Fra : trimare46

Modtaget 300 point
Dato : 21-11-10 19:10

du kan kigge på boltecirkel.dk. der kan du se specifikationerne på dine fælge. og du kan også se, om der er andre bilmærker der passer fælge med din kia.

Godkendelse af svar
Fra : babee

Dato : 22-11-10 16:52

Tak for svaret trimare46.