/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Vedr. tip/ADVARSEL mod guleroden.dk
Fra : prio
Vist : 2367 gange
100 point
Dato : 20-11-10 19:31

Dette er et supplement til lhams ADVARSEL (tip) mod at bruge hjemmesiden GULERODEN.DK

GULERODEN.DK er ejet af plattenslageren Kurt Jakobsen, som også ejer
DRAGECITY.DK
SUG.DK
FYROGSPAR.DK
AUTOMAATTER.DK

Kurt Jakobsen har i årevis fået lov til at snyde og bedrage folk.

Han reagerer aldrig på mails og opringninger, medmindre de kommer fra nye interesserede købere.

Varerne udebliver eller bliver leveret med flere ugers forsinkelse eller er af virkelig ringe kvalitet, og det er uhyre vanskeligt at få pengene fra ham igen ved reklamationer.

Internettet har i årevis været fyldt med advarsler mod Kurt Jakobsens hjemmesider, bl.a. på TRUSTPILOT.DK.

Jeg forstår ikke, at han kan få lov til at fortsætte.
Er der ikke nogen lovgivning, der kan bremse typer som ham?

Accepteret svar
Fra : svendgiversen

Modtaget 110 point
Dato : 20-11-10 19:43

Godt med dette "spørgsmål".

Jeg troede virkeligt at tippet om Gulerod med orm var om dårlige grøntsager,
og da det ikke har min interesse åbnede jeg det ikke, det er jeg sikkert ikke alene om.

Så bare fortsæt med at udbrede kendskabet til den svigagtige Gulerod...
Hvad med at hænge ham ud også på face book, det er der jo flere ser end kandu?

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 20-11-10 19:44

Tusind tak for det, det er godt at vide og jeg skal holde mig fra de sider.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 20-11-10 23:52

Tak for oplysningen, - god viden at have i baghovedet!

På et tidspunkt havner han vel i et eller andet forbrugerprogram, Basta eller Kontant, - det er nok måden at bremse denne fyr på! At standse hans aktivitet er sikkert omstændigt, men forbrugeren og "lovgivningen" får herved øjnene op for risikoen for at blive snydt ved køb af hans produkter, enten ved ikke at modtage nogen varer eller få forkerte varer leveret og hans salg vil helt sikkert falde.
Jeg har checket trustpilot.dk, og fundet anmeldelser inden for samtlige butikker!

http://www.trustpilot.dk/review/www.guleroden.dk
http://www.trustpilot.dk/review/www.dragecity.dk
http://www.trustpilot.dk/review/www.sug.dk
http://www.trustpilot.dk/review/www.fyrogspar.dk
http://www.trustpilot.dk/review/www.automaatter.dk

Kommentar
Fra : jeanettesmor

Dato : 21-11-10 00:31

Jeg har benyttet Guleroden flere gange og har aldrig nogen sinde oplevet noget negativt... tværtimod.

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 21-11-10 01:34

katekismus.
Tvivler desværre på værdien af afsløringer i diverse programmer. Alt for ofte har man set et firma eller person afsløret. Når så man vender tilbage til vedkommende senere, viser det sig, at svindlen fortsætter.
Selv om myndighederne får serveret sagerne på et sølvfad, slæber de ufattelig meget på fødderne, og der bliver ikke gjort noget ved det.
Det er forbandet nemt at være svindler i DK, befolkningens korttidshukkommmelse er , ja kort, og myndighederne reagerer kun, hvis det går ud over staten. Private er overladt til sig selv.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 21-11-10 01:42

Ja, tvivler jeg da også på,- men det åbner da mine øjne for at være opmærksom på, hvor jeg handler. Det er rigtig let at svindle og oprette nye forretninger osv. Helt enig.

Kommentar
Fra : Ericson

Dato : 21-11-10 06:01

Jeg har aldrig nogen sinde benyttet

GULERODEN.DK

DRAGECITY.DK

SUG.DK

FYROGSPAR.DK

AUTOMAATTER.DK

Og er derfor ikke blevet snydt af ejeren Kurt Jakobsen,
som derfor må være en hæderlig forretningsmand!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-11-10 09:38

Tja - jeg kiggede lige på siden fyr og spar..............................hans brændetårne er næsten dobbelt så dyre som de kan fås flere steder.

Notoriske småsvindlere skal frem i lyset så vi kan se dem.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 21-11-10 11:58

Han er da tildelt E-handelsprisen.

I 2003

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 22-11-10 10:08

Jeg har tidligere brugt guleroden. har altså også kun gode erfaringer. Min kæreste klagede over altid at få kedelige rudekuverter. Så jeg sendte en hygge pakke med lidt af hvert derfra.
Det er godt nok 4 år siden jeg sidst sendte derfra, så sitet kan selvfølgelig have ændret sig

Godkendelse af svar
Fra : prio

Dato : 04-12-10 21:17

Tak for svaret svendgiversen.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 04-12-10 22:54

Selv tak

Kommentar
Fra : Zann01

Dato : 22-08-11 16:09

Jeg kan godt tilslutte mig at det er et fuskerfirma. Jeg bestilte støvsugerposer, som jeg aldrig modtog. Henvendte mig pr. mail først for at rykke for dem, dernæst for at annullere handelen, men hørte aldrig noget.
2 måneder senere har de så trukket pengene (jeg skulle selvfølgelig have blokeret det, men hvem husker det?) og reagerer stadig ikke på henvendelser.
Meget smart sat op. Jeg håber nogen får ram på dem på et tidspunkt.

Jeg købte på sug.dk, men som nævnt ovenfor bør advarslen også gælde hans andre firmaer.

http://dragecity.dk - sjov og underholdende sport for hele familien

http://automaatter.dk - skræddersyede måtter til bilen!

http://guleroden.dk - gavebutik med direkte levering til modtager

http://fyrogspar.dk - brænde og træbriketter til pejs og brændeovn

HANDL IKKE MED HAM!

Kommentar
Fra : TeeAr_Shops

Dato : 22-11-22 23:16

Jeg bestrider ikke ovenstående oplysninger om DrageCity.dk og daværende ejer. Det kan sagtens have været tilfældet at ejeren var/er en plattenslager.

Vil blot pointere for andre der måtte falde over disse indlæg, at DrageCity har været under flere ejere sidenhen, og siden april 2022 har været ejet af mit firma TeeAr Shops. Udeblivende varer eller ingen kommunikation osv osv er ikke en del af vores måde at drive forretning på. Vi lever af tilfredse kunder der vil anbefale os, eller i det mindste ikke svine DrageCity til
Så I kan trygt besøge DrageCity igen.

TeeArShops har intet med andre nævnte hjemmesider at gøre.