/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Backup af mobiltelefon
Fra : helpmeifyoucan
Vist : 928 gange
100 point
Dato : 20-11-10 18:33

Kan man tage en backup af indholdet på mobiltelefonen? Det er en Sony Ericsson W760i. Jeg skal have opdateret softwaren og i den forbindelse have taget en fuld backup. Dvs. også af sms'er, kalender og skabeloner (sms).

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-11-10 18:34

Yes...

Du opretter dig bare her

http://vodafone360.com/da

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-11-10 20:03

Som den heldige ejer af en SonyEricsson kan du bruge My Phone Explorer, med den kan du tage backup af alt på en SonyEricsson telefon: http://www.fjsoft.at/en/

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 100 point
Dato : 20-11-10 20:06

Glemte at fortælle My Phone Explorer er på dansk

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 20-11-10 20:14

Du har også fået software med da du købte telefonen, på den cd ligger der et backup program

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 20-11-10 21:07

Du skal da helt sklart download SE's egen PC suite som kan bruges til at tage sikkerhedskopier af din telefon.
http://www.sonyericsson.com/cws/support/softwaredownloads/detailed/pcsuite/w760i?cc=gb&lc=en

Kommentar
Fra : helpmeifyoucan

Dato : 20-11-10 21:46

Jeg kan godt se, at alle disse glimrende programmer kan tage backup af alt muligt, men kan de også tage backup af skabeloner?

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 21-11-10 13:12

Nu kender jeg ikke så meget til SE, men der e mulighed for at tage backup af stort set alt på mobilen. Men prøv dog og installer SE's suite og se hvad muligheder du har.

Godkendelse af svar
Fra : helpmeifyoucan

Dato : 05-12-10 07:15

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-12-10 20:32

Selv tak - MyPhone Explorer kan meget mere end PC suite, det er kun os SonyEricsson som kan bruge det udmærkede program