/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Adobe indstilling i IX8
Fra : lham
Vist : 512 gange
50 point
Dato : 19-11-10 06:48

er begyndt at få meddelelse om at jeg skal gå ind i Manage Add-ons i IX8 og enable Add-ons fra Adobe.

Min IX8 rt på dansk men jeg kan ikke finde den knap der bringer mig til resultat.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-11-10 07:39

IX8 ???

Kommentar
Fra : lham

Dato : 19-11-10 10:13

IX8
jeg troede det betød internet explorer ver 8-det er i hvert fald den jeg kommer på nettet med ( ? en browser ikke ? )

ellers windows XP home edition med SP3 opdatering

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-11-10 10:31

Citat
det er i hvert fald den jeg kommer på nettet med

Det er nu nok IE8 du mener

Kommentar
Fra : xou

Dato : 19-11-10 12:43

hej !
Jeg har ikke xp !
Jeg har heller ikke ie8 !
men prøv om du kan klikke på funktioner (genvej alt+f) -værktøjer og se om der er en addons
jeg har ikke ......

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-11-10 12:59

De ligger i

Funktioner
Administrer tilføjelsesprogrammer

Kommentar
Fra : lham

Dato : 19-11-10 14:45

xou
der er noget medadobe under værktøjer

Refi

Der er jo en del at bladre rundt i men ang Adobe står der kun Shockwe flach objekt

hvorfor i himlens navn er der ikke bare en knap i den dialogbox og så skulle den ged være barberet?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-11-10 14:56

Tag lige en screendump af den meddelelse du får og læg her www.peecee.dk

Derefter læg linket her....

Så er HELT sikre på HVAD du mener med "fejlmelding"

Kommentar
Fra : lham

Dato : 20-11-10 06:16

Refi
Jeg er screendum !
forstår ikke det du skriver-fejl 40 hos mig

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 50 point
Dato : 20-11-10 08:39

Tag en kopi af den fejlmeddelelse so vi kan se HELT PRÆCIS hvad og HVOR det sker...

Billedet kan du lægge på peecee og det link du så får lægger du her...

Kommentar
Fra : lham

Dato : 22-11-10 06:46

De sidste par dage har der ikke vist sig nogen fejlmeddelelse så jeg har ikke kunnet copy noget,måske er det gået i sig selv-
"man kan aldrig vide med bits"
lader spørgsmålet stå da problemet jo kan dukke op igen.

Godkendelse af svar
Fra : lham

Dato : 28-01-11 19:24

Tak for svaret refi.
Jeg fandt aldrig ud af det med screendump men det er meget længe siden jeg har set fejlmeddelelsen og har siden fået hjælp til at fåe den senrste adobe flach installeret, men tak for dine råd og tak til andres indlæg