/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Mangler lyden
Fra : olarsen
Vist : 516 gange
100 point
Dato : 17-11-10 21:57

Jeg er lige begyndt at redigere en video med Windows Live Movie Maker (har ikke prøvet det før), når jeg under redigering vil tilsætte lyd, kan jeg ikke høre lyden, hvis jeg så gemmer det redigerede på min HDD og åbner det med Windows Media Player er lyden i orden, men jeg vil nu gerne høre lyden inden jeg gemmer. Hvad er galt??

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 17-11-10 23:14

klik på højtaleren nede ved uret, klik på mixer.
du har sikkert skruet ned for "Film - windows live moviemaker"

Kommentar
Fra : olarsen

Dato : 18-11-10 17:47

Den option findes ikke på min version af W7, her er kun mulighed for at regulere lyden for Højttaler, Windows Systemlyde og Windows Media Player Rich Preview Handler. Skal den anden 'graves' frem fra et lønkammer et sted.

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 18-11-10 23:37

tjae, det kan man godt sige, jeg tror bare at du har glemt at moviemaker naturligvis skal være åben, ellers findes den ikke i mikseren

Accepteret svar
Fra : EXTERMINATOR

Modtaget 100 point
Dato : 18-11-10 23:38

hvis du har mikseren åben, så start moviemaker og hold øje med mikseren, så dukker den op

Godkendelse af svar
Fra : olarsen

Dato : 19-11-10 18:27

Tak for svaret EXTERMINATOR. Hvad skulle vi dummys gøre uden kloge hoveder som dig, det virker jo nu!

Kommentar
Fra : leama

Dato : 04-05-11 17:33

Har brugt moviemaker mange gange og lavet flere dvder med både video klip og fotos, men pludselig driller den . Kan godt sætte flere foto og video klip ind men pludselig går den bare ud af det hele og siger fejl ,kan heller ikke sætte musik ind .
hvad er der galt?