/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
The sims 3 flyt huset på grunden?
Fra : Gigli-Chico
Vist : 3392 gange
51 point
Dato : 16-11-10 13:32

Hej.

Jeg har lavet et hus på en grund, men huset er sat op forkert, så det står i midten af grunden og jeg vil gerne kunne rykke det længere mod fortorvet. altså når man er inde i byg/køb.
Jeg vil ikke rykke det til en ny grund og det er ikke at flytte en simmer eller noget.

Jeg vil høre om man bare kan rykke huset? på selve grunden uden at skulle lave hele huset om?.. Jeg har prøvet at kigge på alle mulige hjemmesider men det eneste der kommer frem er flyt en simmer eller flyt hus til ny grund.? håber der er nogen der kan hjælpe tak :)

Kommentar
Fra : wq

Dato : 16-11-10 13:41

Du kan få hjælp her.

Kode
http://www.brandis.dk/33-flyt%20et%20hus.htm

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 16-11-10 13:43
Kommentar
Fra : Gigli-Chico

Dato : 16-11-10 13:44

Jeg tror du har misforstået spørgsmålet..

I overskriften står der The sims 3 ? computerspillet.. og i teksten står der: simmer og sådan. Men det er ikke i virkeligheden jeg mener jeg vil flytte et hus.. Det er i spillet.

Men ellers mange tak for svaret hehe :)

Kommentar
Fra : Gigli-Chico

Dato : 16-11-10 13:45

Tak Stouenberg.. Jeg har selv set den hjemmeside. Men det er flytte hele huset eller simmeren fra huset.. Ikke flyt huset på selve grunden..

Accepteret svar
Fra : Creative1985

Modtaget 51 point
Dato : 16-11-10 18:24

Hejsa Gigli-Chico
Jeg spiller selv spillet, og tror desværre ikke man kan flytte hele huset på en grund.
Men jeg kender dog en cheat der kan flytte på ting, man normalt ikke kan flytte såsom skraldespand og postkassen.
Hvis du vil prøve denne cheat, skal du være på den grund med det hus du gerne vil flytte, og så skal du trykke på CTRL + SHIFT + C og så skrive: move objects on
Når du ikke vil flytte på flere ting skal du have cheat menuen frem igen på CTRL + SHIFT + C og så skrive: move objects off

Jeg ved ikke om cheaten kan flytte huset, men det er værd at prøve :)

Kommentar
Fra : Creative1985

Dato : 16-11-10 18:25

Hov glemte lige:

Når du har indtastet move objects on så skal du trykke på enter.

Godkendelse af svar
Fra : Gigli-Chico

Dato : 16-11-10 21:21

Hehe tak for svaret Creavite1985.. Jeg kender godt den cheat. Jeg skriver dog ikke mellemrum mellem move og objects.. Jeg skriver bare : moveobjects on/off .. Men den kan ikke flytte hele huset desværre.. :( Men jeg har opgivet det og så bare lavet lidt om på nogle af tingene udendørs.. Tak

Kommentar
Fra : Creative1985

Dato : 17-11-10 08:04

Tak for godkendelse :)
Ok, ja sådan er det bare i Sims, fedt spil, men man kan ikke gøre alt hvad der passer en hehe.