/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Kendskab til Sony kdl32ex500aep ?
Fra : 0463
Vist : 1599 gange
150 point
Dato : 15-11-10 19:09

Så har fået købt fladskærm mærke : sony KDL32EX500AEP, og der var ingen problemer med at finde de analoge kanaler. men jeg kan ikke finde de digitale kanaler.
¨
Er der nogen der ved hvordan man finder dem. og hvordan flytter man rundt med kanalerne,
så de ligger i den rækkefølge man vil have.

Jeg ved godt fladskærmen er med indbygget manual, men der har jeg ikke kunne finde hjælp. så jeg ser frem til hjælp herinde fra.

Mvh

Accepteret svar
Fra : ara

Modtaget 160 point
Dato : 15-11-10 19:43

Tryk på HOME, gå til venstre til indstillinger, gå til opsætning, til digital opsætning, til digital programindstilling, til redigering af programliste. Der går du til den kanal som skal flyttes, tryk til højre før kanalen op hvor den skal være, derefter tryk ok. Wupti kanalerne kan byttes.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 15-11-10 19:54

Tryk på HOME
vælg Digital opsætning
vælg Aut. programindstilling
(Stiller automatisk ind på alle tilgængelige digitale kanaler og gemmer deres indstillinger på tv'et.)

Kommentar
Fra : 0463

Dato : 15-11-10 20:23

Kan man også ligge de digitale kanaler, i sammenhæng med de analoge kanaler?
og hvordan får jeg videoen til at virke, som er tilsluttet med scartstik ?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 15-11-10 21:01

For at se video tryk på knappen øverst til venstre(skærmsymbol med pil ind) og vælg scart

Du burde kunne have både analoge og digitale kanaler indlæst

Kommentar
Fra : alka

Dato : 17-11-10 10:09

Vi har et 26" og et 40" SONY På vores 26" er der på fjernbetjeningen en tast til analog og digital. Hvis vi trykker på analog er der ingen digitale programmer. Trykker vi på digital har vi ingen analog programmer.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-11-10 19:58

Har du ik' fået lo.... til at virke endnu

Godkendelse af svar
Fra : 0463

Dato : 21-11-10 21:42

Tak for svaret ara.

Kommentar
Fra : Klaudi