/ Forside/ Karriere / Job / Jobsøgning / Spørgsmål
10  bluesky 305
Leder du efter en leder?
Fra : Rao
Vist : 673 gange
20 point
Dato : 10-05-03 19:45

Så er jeg lige her!

Jeg ved helt præcis hvordan man skal lede og fordele opgaverne, endvidere hvordan man skal motivere og tilfredsstille sine medarbejdere så de kan yde deres bedste.
Jeg er lige blevet management uddannet med udmærkelse (distinction) med speciale i fly branchen, som dog også kan bruges i andre områder. Men da fly industrien er gået lidt ned af bakke her de seneste par år grundet Hr. Laden og så SARS JA! Så er der jo kamp om pladserne.
Fortiden arbejder jeg som flyleder ass. og for et service virksomhed, hvor jeg har med masser af danske og udenlandske kunder at gøre, men jeg ønsker nye græsgange, som selvfølgelig vil gavne ligefrem Deres firma.
Min viden strækker fra nord til syd og øst til vest… det vil sige at jeg ikke kun behersker dansk men mange andre sprog, til kultur kendskab, der kan jeg sige at jeg kan tilpasse mig ”næsten” overalt i verden. Hvis du handler med andre lande hvor der skal forhandles, hvor du føler du ikke har viden eller ekspertisen så kunne jeg måske lige dække det hul og medvirke til at ligefrem dit firma bliver valgt frem for et andet.
I can be very accommodating and in fact I will bend over backwards to satisfy your needs! ;)

Som ovennævnt besidder jeg masser af ”evner” som kan være til gavn for os begge to.
Did I mention that I have excellent interpersonal and communication skills?
Som sagt kan jeg godt lide at have med mennesker at gøre, jeg arbejder perfekt i et team og har ingen problemer i at arbejde selvstændigt
Sidder du inde med en stilling eller en opgave der skal løses så tøv ikke med at kontakte mig da der er vægt bag mine ord! Er du i tvivl om jeg kan løse opgaven så kan du jo spørge, heller en gang for meget end en gang for lidt.

Med venlig hilsen
Rao

Accepteret svar
Fra : skingur

Modtaget 20 point
Dato : 10-05-03 22:11

"heller en gang for meget end en gang for lidt."
med fare for at virke som en giga snob skal der stå "hellere" istf. "heller"!! Bare hvis du har sendt samme ansøgnig til andre...dette er iøvrigt nok ikke det rette forum at sende en jobansøgning til..men selvfølgelig...hvo intet vover etc!!!
mvh

Kommentar
Fra : JOBS

Dato : 12-05-03 16:08

Hvordan kommer man i kontakt med dig ??

Kommentar
Fra : Rao

Dato : 12-05-03 17:55

Det gør du ved at skrive en mail til rao@ofir.dk

Godkendelse af svar
Fra : Rao

Dato : 11-03-06 17:05

Tak for svaret skingur.