/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Egne lyde i Windows Live Mail 2011
Fra : Otnob
Vist : 2339 gange
300 point
Dato : 15-11-10 16:15

Hej!

Efter at have modtaget den sidste opgradering af Windows Live 2011 kan jeg ikke som på alle tidligere udgaver af Windows Outlook Express og Windows Live indlægge f.eks. melodier og i øvrigt heller ikke egen baggrund.

Det savner jeg af og til.

Er det bare mig der ikke kan finde muligheden et sted i den sidste version som jeg ellers er meget tilfreds med?

Jeg er selvfølgelig klar over at jeg kan vedhæfte filer.

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 310 point
Dato : 15-11-10 17:08

Du bliver nok nød til at undvære lyde og baggrunde, jeg kan heller ikke finde det,
hvis det er der har de ski gemt det godt

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-11-10 17:18
Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 15-11-10 17:23

Det er et ok link Nordsted1, men ikke til Live Mail

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-11-10 17:30

Øv... fortsat god jagt

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 15-11-10 17:35

Ja det er ikke lige til at finde, kan være man slet ikke kan mere i det nye Live Mail

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-11-10 17:35
Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 15-11-10 17:42

Fino, det er bare ikke til Live Mail 2011

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 15-11-10 17:47

Jeg er også lidt knotten på Live Mail 2011, de har vist fjernet nogle af de sjove ting.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 15-11-10 17:50

Ja man kan heller ikke bruge Brevpapir(Stationery) mere

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 15-11-10 17:59

Det eneste jeg har kunnet finde er at man kan ændre opsætningen af baggrunden på mailboksen. Og det er praktisk for jeg har 2 live mail adresser, en til nyhedsbreve og en kun familie og venner kender. Så den ene er rød når jeg logger ind og den anden er blå. Så er det nemt at finde ud af hvilken mailadresse man nu har åben.

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 17-11-10 16:32

Hej!

Jeg var efterhånden i tvivl om jeg fik nogle svar så alene det er jo hyggeligt og tak for dem.

Norsted1
Din henvisning var interessant men går jo på udseendet af skrivebordet, men jeg vil gemme den link.

Refi!:
Som nævnt er det ikke Windows Live Mail 2011, men versionen før den og mærkeligt nævnes det ikke i denne ellers udmærkede manual at man i denne version også kan sætte lyde på.

Windows Live Mail 2011 fremtræder ganske lækkert i opsætningen, men det er surt at man som granner01 skriver, [YOUTUBE][/YOUTUBE]har fjernet alt det sjove.

Jeg har henvendtmig flere gange til Mikrosoft om problemet. Der er et ? tegn hvor de bl.a. opfordrer brugerne til at foreslå forbedringer af mail programmet.

Desværre kunne noget tyde på at jeg må slette programmet og lægge versionen før den ind.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-11-10 20:00

Du kan ikke finde muligheden, for den er der ikke

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 21-11-10 09:36

Der er heller ikke stavekontrol i dette program, men for ikke længe siden var der et medlem der kom med et tips på horledes man kunne få det lagt ind og det virkede, men det er nok for kompliceret med hensyn til lyd og baggrund.

Det er underligt at forringe et udmærket fungerende mailprogram som Outlook Express på den måde, bortset fra at det trængte til et smartere udseende.

Mange af de nye faciliteter i Windows Live Mail er da ganske smarte, men dem kunne jeg godt undvære.

Microsoft gør opmærksom på under " ? " tegnet i Windows Live Mail at de meget gerne ser kommentarer og forslag og her har jeg nogle gange påpeget manglen og foreslået at de kom i gang med at få muligheden lagt ind.

Lader tråden være åben lidt endnu.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 21-11-10 10:19
Godkendelse af svar
Fra : Otnob

Dato : 25-11-10 21:46

Tak for svaret Klaudi.

Jeg kan jo ikke blive ved at lade tråden stå åben og Microsoft er jo næppe medlem af kan du.dk så jeg må leve med at jeg ikke kan genere nogle af mine mail modtagere med passende lyde eller lidt musik og fremvist på et festlig brevpapir, det er der nok nogen som er glade for.
Takker Klaudi som var den første som svarede på indlægget, men også tak til alle jer andre

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 26-11-10 12:54

Velbekomme