/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Afmelde SMS beskeder fra Nokia
Fra : Flash77
Vist : 2326 gange
100 point
Dato : 15-11-10 11:12

Jeg har lige købt en ny Nokia telefon, og nu er jeg begyndt at modtage en masse beskeder fra Nokia om alt muligt ligegyldigt. Hvor eller hvordan kan man afmelde de beskeder?

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 15-11-10 11:21

Skyd den !

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-11-10 11:22

Mon ikke du har tilmeldt dig via denne side??

https://my.nokia.com/appmanager/DenmarkDanishMY_NOKIA_DENMARK/Login?SAMLart=AARnYoU6%2FZbJFfjRP3cckEAJmxKhSmx8bFJXVFZsMmJ6a25kMW14WHRqVEo%3D&RelayState=RxJvMhMMY2hNCDxnZr3Kmhb7skXMTn5jFpsLkZTm3G5CDhj9dhMl%211717167144%211289817100639

Jeg har ikke oprettet mig på siden, så jeg kan ikke se om det er muligt at framelde sig der, men det vil jeg da tro

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-11-10 11:23

Hvis det ikke lykkedes, så må du kontakte Nokia

http://www.nokia.dk/om-nokia/kontaktoplysninger

Accepteret svar
Fra : JanusN

Modtaget 100 point
Dato : 15-11-10 16:46

Som der står i den allerførste SMS fra Nokia:

Velkommen til My Nokia

Du vil snart modtage gratis tip og supportbeskeder til din mobiltelefon via SMS-beskeder.

Hvis du ikke længere vil modtage tip på din mobiltelefon skal du vælge ikonet My Nokia på din mobiltelefon og vælge Ophæv abon.

mvh
Janus

Godkendelse af svar
Fra : Flash77

Dato : 15-11-10 21:09

Tak for svaret JanusN.

Også tak til alle jer andre. Jeg har flere gange prøvet at skyde den lige på stedet, hver gang der kom en ny besked, men det er jo en Nokia, så den er ikke så nem at tage livet af...