/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Hjælp - så mange kanaler og udbydere
Fra : FrejaFlop
Vist : 954 gange
50 point
Dato : 15-11-10 10:49

hej Kandu

Jeg synes dette med valg er kanaler er en hel jungle. Vi kan i øjeblikket kun tage DR1. Vi ønsker også at kunne tage CNN, history channel, TV 2 og animal planet og een børnekanal som de vigtigste. Hvilken PAKKE skal man vælge her ? kom gerne med nogle idéer

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 15-11-10 10:59

Har I ikke stofanet i jeres område, op til 50 programmer?

Pakke to vil sikkert være tilstrækkelig, men med digital TVkan man jo få frit valg på alle hylder...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-11-10 12:51

Uanset HVEM du vælger vil du ALDRIG kunne vælge nogle bestemte kanaler (ud af samtlige) UDEN som minimum at bestille (og betale) en GRUNDPAKKE...

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 15-11-10 14:55

Her er en kanaloversigt fra Stofa: Klik på her pakke og se hvilke kanaler den pakke har.

http://www.stofa.dk/zaptor/premium.php?mid=220&gclid=CMX58uL-oqUCFQSEDgodpk90Gw

Accepteret svar
Fra : Guild

Modtaget 50 point
Dato : 15-11-10 15:34

Hej FrejaFlop

Har du overvejet "Boxer", som du nedtager på egen antenne.

/PG

Kommentar
Fra : dbl

Dato : 15-11-10 18:22

Besøg http://www.taenk.dk/tv-beregner/
Så klikker du bare på de kanaler du ønsker, og den fortæller dig hvilen udbyder du skal have, og hvad det koster.

Mvh.
d.Buus

Godkendelse af svar
Fra : FrejaFlop

Dato : 31-12-10 16:05

Tak for svaret Guild.