/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Kolde fødder
Fra : ans
Vist : 1186 gange
500 point
Dato : 14-11-10 18:22

Kan man få kolde fødder af andet end at fryse om fødderne?

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 14-11-10 18:26

Tricky sp....men ja, det kan man da

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 14-11-10 18:41

Tvetydigt, men JA.

Kan man stege flæsk med oprejs pande?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-11-10 18:49

Hvordan får man så kolde fødder, hvis man ikke fryser om dem?

Kommentar
Fra : gribben1

Dato : 14-11-10 18:53

- hvis du har friet til kæresten og fået kolde fødder,
- hvis i har besluttet at få barn, og du har fået kolde fødder,
- hvis du har købet noget åndssvagt dyrt og fået kolde fødder,

I ovennævnte scenario er der faktisk INGEN fortrydelsesret uden store - faktisk mega store omkostninger en stor del af livet, så kan fødderne blive iskolde, med fare for amputation af økonomien ;-D

Moralen er:
At man tænker sig om, inden man tager store beslutninger med fare for livslange iskolde fødder.

Kommentar
Fra : malmin

Dato : 14-11-10 19:06

Dårligt blodomløb kan give meget kolde fødder & hænder, selvom man ikke fryser.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-11-10 20:11

Hvor koldt er koldt ?????

Kommentar
Fra : gribben1

Dato : 14-11-10 22:10

Citat
Hvor koldt er koldt ?????

Det finder du ud af, den dag, du står med r.... i vandskorpen. og ingen vil hjælpe dig, uanset hvad du har lavet - så koldt er koldt, når der ingen venner er tilbage.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-11-10 23:29

Citat
o.v.n.

Ved du noget om kolde fødder ?
ja da men ingen grund til at træde mere i det du følger jo med på sidelinjen i vistnok alt på Kandu

Accepteret svar
Fra : Camillasmoster

Modtaget 500 point
Dato : 14-11-10 23:51

Joohh, men man kan jo ikke få kolde fødder overfor KANDU.dk - profiler kan ikke slettes af en selv..

Så mon ikke, man fryser fast, så?

Kommentar
Fra : Ericson

Dato : 15-11-10 05:33
Kommentar
Fra : Ericson

Dato : 15-11-10 07:02

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 15-11-10 17:49

Jeg havde engang en VW 113 De Luxe, der var et godt varmeapparat i,
to hastigheder, koldt og skide koldt, så der kunne man godt få kolde fusser

Kommentar
Fra : Wolf10

Dato : 15-11-10 23:36
Kommentar
Fra : Ericson

Dato : 17-11-10 17:37

ans har fået kolde fingrer og kommenterer ikke kolde fødder, for tiden

Kommentar
Fra : ttharald

Dato : 19-11-10 23:46

Tilstanden skyldes formodentlig raynauds syndromet, http://bit.ly/acoH7S

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-11-10 11:44

o.v.n.

Citat
du følger jo med på sidelinjen i vistnok alt på Kandu

Det er kun mig, der ved, hvad jeg følger med i på sidelinjen

Ericson

Citat
har fået kolde fingrer og kommenterer ikke

1. det hedder ikke fingrer men fingre

2. Nej, det har jeg ikke, men det løber mig koldt ned af ryggen, at du trods gentagne gange har lovet ikke at oprette dig som bruger på kandu ..... og så er du her igen med en ny profil

Camillasmoster

Citat
Joohh, men man kan jo ikke få kolde fødder overfor KANDU.dk - profiler kan ikke slettes af en selv..

Så mon ikke, man fryser fast, så?

Jooo, men mange er tøet op igen

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 21-11-10 12:02

Citat
Jooo, men mange er tøet op igen

Tænk på fuglene, de har kolde fødder om vinteren, men de fryser ikke.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 21-11-10 12:15

Faktisk er der mange individer på denne jord, som slet ikke ved, de burde gøre noget ved de kolde fødder.

Måske der en mangler en kobling til hjernen.

Kommentar
Fra : Ericson

Dato : 21-11-10 12:48

Citat
det hedder ikke fingrer men fingre

Nåh, ja ... TaaK
http://www.emu.dk/gsk/fag/hnd/inspiration/mellemtid/tekster/fingerstrik.html

Kommentar
Fra : Ericson

Dato : 21-11-10 13:30

Citat
2. Nej, det har jeg ikke, men det løber mig koldt ned af ryggen, at du trods gentagne gange har lovet ikke at oprette dig som bruger på kandu ..... og så er du her igen med en ny profil

... Det mindes jeg da ikke ... Tager du ikke fejl, ans?

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 21-11-10 13:40

NEJ - Ans tager ikke fejl, hvad du, hvis din plaskrådne hjerne ellers kan andet end trække vejret for dig, burde vide. Du er kylet ud i hoved og røv 60...TRES gange fra Kandu. Man skal være mere end alm psykopat, for ikke at at forstå at dette vink med en hel jernbanelinje, betyder at man er ualmindelig meget uønsket.

Men det skrupskider du på. Du vil nemlig skide på alt andet end dig selv, og har kun et i hovedet, at stille alle dine tåbelige og latterlige spørgsmål. Det er den eneste måde, hvorpå du kan fornemme kontakt til omverden, for der er INGEN der gider dig fysisk. Gør verden en tjeneste...Skrid ud et sted og hæng dig. Alle incl. din familie vil være lettet.

Kommentar
Fra : Ericson

Dato : 21-11-10 14:10

Citat
TRES gange fra Kandu

Hvor har du dog dette tal fra ???

Kommentar
Fra : Ericson

Dato : 21-11-10 14:13

Citat
man er ualmindelig meget uønsket

Du er da lige så uønsket, Krummen, tror du ikke? ...

Kommentar
Fra : Ericson

Dato : 21-11-10 14:16

Kommentar
Fra : Ericson

Dato : 21-11-10 14:38

Lige et forsøg på at komme tilbage til emnet,
men det er jo svært, når nogen hele tiden vil lave person-fnidder-fnadder
ud af, så sagt. alle spørgsmål ...

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 21-11-10 15:14

Citat
Hvor har du dog dette tal fra ???
Latterligt og omsonst at diskutere det med dig, men til andre brugere kan jeg oplyse, at jeg har blokeret for 60 af dine profiler, som alle nu er blacklistede af Kandu.

Om jeg er lige så uønsket, skal jeg ikke kunne sige, men jeg har i hvert tilfælde ikke papirer på det 60 gange.

Du er og blir en patologisk løgnhals, som er uønsket alle steder du sætter dine syge aftryk.
Er det forkert når jeg skriver, at du på Kandu mindst 20 gange har skrevet, at du aldrig ville komme tilbage med en ny profil?? Hvorfor gør du det så alligevel??? Det er sgu da patologisk mytomani så det kan forstås!!! - Du er fandme ikke rak i roen

Kommentar
Fra : Ericson

Dato : 21-11-10 15:26

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 21-11-10 15:35

Jørn gå ind og få en kop kaffe, vi er trætte af dig nu.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 21-11-10 15:45

Citat
Jørn gå ind og få en kop kaffe, vi er trætte af dig nu.

Gerne en så stor kop at du kan drukne i den

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 21-11-10 15:46

Så bare hold hovedet koldt og fødderne varme...

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 21-11-10 15:47

Citat
Jørn gå ind og få en kop kaffe, vi er trætte af dig nu.

så kan du måske få kontakt med dine fødder- jeg tror de er kolde

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 21-11-10 17:00

Citat
så kan du måske få kontakt med dine fødder
Ja hans hjerne er der ingen fare for at han får kontakt med

Kommentar
Fra : Ericson

Dato : 21-11-10 18:33

TaaK for det gode Kafferåd, det var yderst elskværdigt ...Og det hjalp gevaldigt ...

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 22-11-10 19:13

Citat
Ericson (Blacklistet af kandu.dk)

Må jeg have lov at sige tak på foreningens vegne.
Mine fødder er blevet varme igen

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-11-10 19:31

Og det løber heller ikke koldt ned af min ryg

Men det var nu ikke p.g.a. ham, jeg oprettede denne tråd.

Jeg har ikke skrevet til kandu om "mangeprofilen" og heller ikke om "disken" som også har fået sine profiler blacklistet af kandu ...... men det er sikkert kun en kort "fornøjelse"

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-11-10 21:51

Citat
Det er muligt at hæve pointantallet for dette spørgsmål. Du kan maximalt hæve det med 0 point.

Tak

Citat
Da dette er dit eget spørgsmål, vil du automatisk få en e-mail tilsendt når der kommer nye indlæg. Dette kan fravælges så snart du har accepteret et svar til dit spørgsmål.

Ja, men det kan ikke tilvælges, da jeg ikke vil modtage e-mails fra kandu, når spørgsmålet er lukket, det har kandu sørget for.

Ovenstående var kun en information til mig selv. Så er jeg fri for at oprette test spørgsmål

Men nu vil jeg lukke og slukke denne tråd.

Godkendelse af svar
Fra : ans

Dato : 22-11-10 21:59

Tak for svaret Camillasmoster.

Der er dem, der tør op igen, når kandu har frosset dem fast

Men du får en forsinket fødselsdagshilsen

med dagen i går

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 23-11-10 17:29

Takker, ans husk varme sokker