/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
Muskelhundeejere
Fra : Klumme
Vist : 1040 gange
20 point
Dato : 13-11-10 11:39

En interessant artikel om ejere af muskelhunde. Den harmonerer fint med den overbevisning jeg andet sted har tilkendegivet at have.

http://videnskab.dk/composite-2962.htm

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 13-11-10 11:55

Det er helt ok og videnskab.dk har dokudmationen i orden - i og for sig mener jeg det samme !!!

MEN MEN MEN lidt situationsfornemmelse fra din side havde været på sin plads "det andet sted"
- det var DET folk reagerede over.

Det ved du sku da godt Klumme - come on

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-11-10 11:59

Nååååå lool overdrivelse fremmer forståelsen

Accepteret svar
Fra : Christa.N

Modtaget 30 point
Dato : 13-11-10 12:02

så fik du ret alligevel !!!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-11-10 12:16

Yes.... med det forbehold som man naturligvis bør tage, når undersøgelsen er lavet på så forholdsvis lille statistisk materiale. Men der er ingen tvivl om, at undersøgelsen giver en tydelig retning, der som skrevet harmonerer med min egen ustatistiske opfattelse....kald det en fornemmelse for det virkelige liv, parret med erfaring gennem et langt arbejdsliv i skumle kredse.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 13-11-10 13:17

Jeg mener at unge mænd og muskelhunde er en dårlig kombination. De skal have status og kors hvor har de misforstået det. Det er ikke hundene der er noget i vejen med, der er ejerne. Altid. Undtagen er en sindsyg hund.

Muskelhunde hos en ordentlig ejer er en dejlig hund. De unge mænd skulle tage en fjer i en hat og bruge det som statussymbol i stedet.

Så klumme vi er også enige her.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 13-11-10 13:52

Ja det er noget skidt med de hunde ...OG...deres ejere.
For mange en potensforlænger at eje sådan en

Og min niece ejer en .....et stk hunkøn der også er fængselsbetjent

IKKE godt

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 13-11-10 14:02

Det gælder for hunde som for mennesker, er de ikke ordentligt opdragede så opfører de sig ikke ordentligt.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 13-11-10 15:23

sikke en gang fis

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 13-11-10 15:26

Hvad sker hvis en hund ikke bliver opdraget? Den er ikke til at være i nærheden af, den er uopdraget.

Hvad sker hvis børn ikke bliver opdragede?

Kommentar
Fra : kimpetersen

Dato : 13-11-10 16:25

Biler, kamp/muskelhunde, knive og skydevåben har en ting til fældes, i de forkerte hænder er de livsfarlig for andre. Hvad skal man gøre ved det? Forbyde det eller rette det der er i den anden ende, det med ansvaret?

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 13-11-10 18:02

Og hvem skal så lige rette det der er i den anden ende - jeg formoder du mener ejeren - og hvem skal betale for dette...og hvem skal endelig kontrollere at det er blevet rettet?

Nej vel. Det bliver omstændigt, dyrt og meget usikkert, om denne rettelse er vedvarende. Vi har jo med en gruppe af ejere, som i stort omfang er beskrevet i artiklen som kriminelle, voldsmænd og primær psykopater.

Nææææ væk med de møgkøtere og kunne man gøre det samme med det som er i den anden ende, så for min skyld ingen alarm.

I øvrigt er der vist ingen, som inden du lod dine guldkorn flyde, ikke vidste det du skrev i forvejen.

Godkendelse af svar
Fra : Klumme

Dato : 17-11-10 20:22

Tak for svaret Christa.N.