/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Orange til Tele2....(taletid)
Fra : cte
Vist : 380 gange
100 point
Dato : 10-05-03 16:38

Jeg har tilmeldt mig tele2 tank op... Så er det jeg tænker ,hvorfor kan de ikke overføre min resterende saldo fra min Orange just Go over til Tele2 Tank Op ,sammen med Nummeret, for nummeret kan jeg godt beholde , bare ik saldo'en...OG Det noget pjat... Spørgsmålet er : Hva gør jeg for IKKE at miste min Saldo...?? Mvh. Cte

Kommentar
Fra : hjp1974

Dato : 10-05-03 17:15

Er Orange og Tele2 ikke 2 forskellige firmaer???

De vil selvfølgelig ikke overføre penge.

Kommentar
Fra : cte

Dato : 10-05-03 23:31

jo ,men så skal de vel udbetales kontant....? men det gør de ikke....

Kommentar
Fra : hjp1974

Dato : 10-05-03 23:35

Det har de vel sikret sig i deres vilkår at de ikke skal

Men hvorfor har du ikke sørget for at køre din saldo tæt på nul før du skiftede? Det er vel ikke noget som er sket i løbet af ingen tid.