/ Forside/ Teknologi / Administrative / Andre administrative / Spørgsmål
10  Teil 559
OpenOffice 3.2 Writer: Indsætte billeder
Fra : nyfigen
Vist : 544 gange
200 point
Dato : 10-11-10 12:00

Når jeg vil indsætte billeder i et tekstdokument bliver selve billedet ikke vist i dokumentet.
Der kommer godt nok en ramme som jeg kan flytte og ændre størrelse på, men billedet er der ikke.
Øverst i rammens venstre hjørne kommer teksten "grafik1", "grafik2" osv i de respektive rammer.
Hvis jeg sætter flueben ved "kæde" vises stien til billedet i stedet for "grafikn".
Er det en fejl i OpenOffice eller der noget jeg skal stille på eller gøre?
Hilsen nyfigen

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 10-11-10 12:49

Hejsa.
Find det billed du vil ha' sat ind.
Højreklik på det og kopier det.
Gå i dit dokument hold Ctrl-tasten nede og tryk på bogstavet V.

Kommentar
Fra : nyfigen

Dato : 10-11-10 13:41

Kære piaskov,
tak for din kommentar.
Det er den fremgangsmåde, som du beskriver, der ikke virker. Den virker kun som jeg har beskrevet.
Jeg glemte at fortælle i første omgang, at jeg kører Win 7 (64bit)

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 10-11-10 16:00
Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 200 point
Dato : 10-11-10 18:11

Gå til menuen Vis > Værktøjslinjer, find Funktioner og klik på den for at aktivere den
og her finder du en knap med Grafik til/fra, klik på den og du kan se billedet
http://peecee.dk/upload/view/274405

Godkendelse af svar
Fra : nyfigen

Dato : 11-11-10 09:34

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 11-11-10 17:37

Velbekommen