/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PaintShopPro / Spørgsmål
10  Better_Pe.. 210
P.S.P TUBER
Fra : dhmoelsted
Vist : 1750 gange
200 point
Dato : 10-11-10 10:04

Hvilke program mangler jeg ... for at kunne se sine tuber som billede ??
før man åbner dem i psb programmet.
Henter jeg tuber kan jeg ikke se hvad tuben indeholder i mine mapper, jeg skal åbne den i psp først
har jeg for eks 50 tuber , ligger de alle som et fotoapp. trykker jeg på tuben for visning, åbner den ikke ,så jeg kan se hvad den indeholder.
Nogen der kan hjælpe mig....takkk

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 10-11-10 12:28

Du mangler Paint Shop Pro

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 10-11-10 12:30

Og du kan downloade det her: http://www.oldversion.com/Paint_Shop_Pro.html

Kommentar
Fra : knh15

Dato : 10-11-10 14:32

Hvilke version af PSP har du

Kommentar
Fra : dhmoelsted

Dato : 10-11-10 17:07

fruen har version 13

Kommentar
Fra : knh15

Dato : 10-11-10 19:58

I psp x3 SKAL tuberne ligge i den mappe som psp er født med, ellers skal du åbne dem som selvstændige fra en anden mappe.
Nu ved jeg ikke om du bruger win7 eller xp. Det ville gøre det lidt nemmere og svarer på dit spørgsmål hvis du gav sådanne oplysninger fra start.

Kommentar
Fra : dhmoelsted

Dato : 10-11-10 21:00

hej ja det burde jeg måske have styr på ,men det er win 7 og psp 13 ... jeg håber du kan løfte sløret for hvad fruen skal gøre

Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 10-11-10 21:39

du skulle kunne se tuber via stifinder
hvis der er åbnet for at der må vises miniature.

Det kan slås fra og til i mappe visning, i finder denne funktion i -
Stifinder
funktioner
mappe indstillinger
se i fanebladet vis
der skal ikke være fluben sat i -> vis altid ikoner - aldrig miniature den skal være tom.

i stifinder menu bjælke den grå eller blå , der kan i så i vis slå den funktion til der viser ekstra store ikoner så skulle i kunne se jeres billede og tuber.

Det kræver også, at i har de paint shop pro drivere der er tilbehør til paint shop pro ellers er der en del ting i ikke kan arbejde med, de dll filer skal lægges ind i windows system32 mappen.
Kan i ikke se mapper og filer for windows. så slå de skjulte filer og systemmapper til eller fra på samme måde som før i stifinder. løft flueben.

Ps. hvis nået ikke virker, så slå flue ben til eller fra, alt efter hvad det er for en funktion i ønsker.

i psp er der i filer en mappe hvor i kan gå ind og add jeres egne tuber, plugins og meget mere fra jeres egen mapper den hedder noget med preference filer,

de behøver ikke at ligge i program mappen under psp tubes

Kommentar
Fra : dhmoelsted

Dato : 12-11-10 12:00

det er træls men konen kan ikke forstå de svar der ligger ..måske det skulle skæres ud pap...for egen regning : er det et extra program man skal ha til x3 for at det funker

Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 12-11-10 19:49

Alt det jeg taler om er incl. i enten windows eller i psp undtagen dll driverne.
der er 8 stk dll filer der skal ind i windows system 32
dem kan du få ved et søg på google

Kommentar
Fra : knh15

Dato : 12-11-10 20:48

Bevi, det kommer an på om han bruger win7 eller xp

Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 12-11-10 21:16

ja det er helt rigtigt, men stadig skal det anvendes uanset hvilken version der benyttes.

i den ene version skal der benyttes 6 dll og i den anden 8 dll

han kan her på engelsk se vejledning til hvordan han får placeret sine egne tubes
i preference file Locations

Accepteret svar
Fra : bevi54

Modtaget 200 point
Dato : 12-11-10 21:16
Godkendelse af svar
Fra : dhmoelsted

Dato : 12-11-10 21:56

Tak for svaret bevi54.
nu må hun da kunne finde ud af det tak

Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 12-11-10 23:21

held og lykke
skriv igen hvis i har flere ?
God Weekend