/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PaintShopPro / Spørgsmål
10  Better_Pe.. 210
hvor finder jeg et program
Fra : jensviggo
Vist : 838 gange
50 point
Dato : 08-11-10 14:37

hvor finder jeg et gratisprogam, eller trial billedbehandlingsprogra, hvor jeg kan beskære billeder og i øvrigt manipulere billedet efter behov

mvh jensviggo

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-11-10 14:42

Det kommer da an på HVAD det er du vil "manipulere".....

Beskæring kan paint såmænd klare

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 08-11-10 14:43

http://www.pcworld.dk/art/8413
Manden bruger det her.

Accepteret svar
Fra : bevi54

Modtaget 60 point
Dato : 08-11-10 15:04

http://pixlr.com/
her er en online billede behandler

Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 08-11-10 15:24

Pixlr.com det kan arbejde med lag og der kan skiftes sprog til dansk
der kan ændres i billede og gemmes på maskinen hvis det er det man vil.

Godkendelse af svar
Fra : jensviggo

Dato : 08-11-10 16:31

Tak for svaret bevi54.

Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 08-11-10 18:58

selv tak

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 10-11-10 09:19

til piaskov, tak for photofilter, men jeg har et problem, nå ja jeg har mange, men, når jeg nu har scannet et billed ind, åbner det i photofilter, vil jeg gerne have billedet i fuld størrelse, hvordan gør jeg
på forhånd tak

jensviggo