/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Dirch Passer
Fra : klysner
Vist : 285 gange
20 point
Dato : 10-05-03 13:58

Hvor på nettet er det et sted hvor man kan købe alle / eller næsten alle de film han har været med i ?
Jeg søger ikke hjemmesider om ham, eller lister over hvad han har lavet, dem har jeg. Mangler kun at kunne købe dem, men hvor gør man det ???

Kommentar
Fra : mango

Dato : 10-05-03 16:01

har set at Sandrew Metronome har lidt, dog ikke alle sammen. Men hvilke mangler du?? Du har vel selv søgt på nettet??
Venligst
Sus

Kommentar
Fra : mango

Dato : 10-05-03 16:05

og så fandt jeg lige dette: http://www.fynsantikvariat.dk/FILM.HTM

Der er der mange forskellige
Sus

Kommentar
Fra : klysner

Dato : 10-05-03 21:45

Jeg har været på den side du skriver om og har snakket med dem om hvilke de har.

Jeg mangler så og sige dem alle sammen har pt kun 4 men har via søgning fået fat i nogle personer. Så der skulle gerne være en masse på vej i næste uge ( håber jeg da ) når jeg ved mere kan jeg jo lige skrive hvilke, jeg stadig leder efter.

Knus Mette

Kommentar
Fra : klysner

Dato : 10-05-03 21:47

Det er måske oxo mig der er for dum for på Sandrew Metronome hjemme side kan jeg ik finde frem til de film de skulle have med Dirch passer..

Mette

Kommentar
Fra : mango

Dato : 11-05-03 10:32

hmm næh deres navigation er ikke den bedste, men jeg håber da du fik optaget "mig og min lillebror" igår fra TV ??
Held og lykke
Sus

Kommentar
Fra : klysner

Dato : 11-05-03 11:57

Det gjore jeg nu ikke, for jeg har de fleste på optaget bånd, og de kan bare ik holde til at blive set igen og igen.

Men jeg har selv fundet det jeg søgte lige her www.videoland.dk

Men tak for hjælpen

Mette

Kommentar
Fra : mango

Dato : 12-05-03 08:21

oki..den skal jeg så huske, jeg er nemlig også vild med Dirch. Og velbekomme
Sus

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 29-06-03 21:31

klysner>> da du selv har svaret på dit eget spørgsmål og mango er den eneste der har forsøgt at hjælpe dig, så bed venligst mango og at give dit svar så spørgsmålet kan lukkes..

Kommentar
Fra : mango

Dato : 30-06-03 09:03

Melander hvad er det da for en gang bavl ?? Ja jeg forstår ikke helt hvad du skriver!! "Så bed venligst mango og at give dit svar så spørgsmålet kan lukkes" Øhh, hvad? Mener du ikke bare at hun skal lukke spørgsmålet, eller hvad?
Nå, altså du må ikke opfatte dette negativt vel? Griner bare lidt
Knus
Sus

Kommentar
Fra : klysner

Dato : 30-06-03 16:05

Hej Alle sammen.

Jeg har via genbrugs butikker fundet frem til nu 65 film med Dirch Passer, og betalt under det halve for dem. (samlignet med dem man kan købe på mettet ) ;)
SÅ nu er jegten gået ind på den som man næsten ik kan få fat i, kort film, reklamer og svenske film. Den kan man slet ik finde på nettet, så er der nogle der vil af med dem så skriv.

Knus Mette

Og tak for hjælpen

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 30-06-03 16:22

nej dete gør jeg ikke mango, for hvis folk så køber spørgsmålet, og ser at en tilfældig kommentar uden mening er godkendt som svar, mister de helt troen på kandu....

Kommentar
Fra : Bifkim

Dato : 08-11-03 02:36

Hej...
Har du prøvet Tp musik marked....
Der har de vist nogle af dem de havde et tilbud på et tidspunkt hvor du kunne købe en for 50kr og 3 for 120kr også er de ikke brugte....
Jeg har selv købt en del af dem der...
Jeg har selv ca 30film med Dirch Passer de fleste har jeg købt i Tp men der er så dem på Dvd de koster så 200kr men jeg elsker hans film så det ville jeg godt give for dem..
Også er de så i en bedrer kvalitet end dem på VHS...
Mvh
Bifkim

Kommentar
Fra : Bifkim

Dato : 08-11-03 02:39

Og deres hjemmeside er: www.tpmusik.dk
Mvh
Bifkim

Kommentar
Fra : klysner

Dato : 10-11-03 13:42

hej igen.

Det hjælper mig ik meget at handle hos TP musik, da de ik gider sende film mm til en. Og jeg bor ik tæt på en af deres butikker. Så dem kan jeg ik bruge til noget.

Knus Mette

Kommentar
Fra : Bifkim

Dato : 11-11-03 00:55

Når ok..
Ellers er der www.accord.dk eller www.dba.dk også er der www.00wl.net ellers kan du prøve at finde nogle fler på enten www.jubii.dk eller www.google.dk
Held og lykke.
Mvh
Bifkim

Kommentar
Fra : Bifkim

Dato : 11-11-03 00:57

Ups det er www.oowl.net